6e Airwork BBQ op 27 juni 2008: inschrijving geopend!

Hola,

Was zeker weer gezellig.......................... Met droog weer, helaas beetje uitgerookt.....

@ Diana, weer bedankt voor het regelen

@Beer:

Grasveldje: K9A9 Shiflet/ Marion
Final over de kerk: K33A Fairview/Landrum
Afgebrokkelde baan op heuveltop: K24A Sylva/ Jackson County (3003 ft op ELEV 2857ft)

@Andre
Snel keertje fladderen (uiteraard MET Garmin hahaha)

@ de Rest
Tot een volgende keer.

Groeten Steef
 
Mensen, iedereen weer bedankt voor een gezellige avond. Sommige mensen niet lang genoeg gesproken, sommige mensen véél te lang gesproken. :D

Diana, bedankt voor weer een super BBQ en natuurlijk voor alle voorgaande BBQ's. Jammer dat dit de laatste was, het is het einde van een mooie traditie.
 
@Diana: Mailtje gehad? Was het straalvergeten met mijn wakkere kop!:passed:

@ De rest: Zeer geslaagd, ook het tripje met de Stinson was erg leuk!:nicethread:

Mental note to self though: Volgende keer de vroege dienst ff wegruilen, want 4 uur slapen was echt niet genoeg vanochtend....wat een drama:snore::1855:
 
Last edited:
Ik vond het ook erg gezellig! Terug naar huis nog 'in de file' gestaan (jaja rond middernacht nog!) op de A1 ivm een ongeluk, nog mensen last van gehad verder?

Ik wou bijna zeggen tot volgend jaar maar nu hoor ik dat het de laatste editie was :p Nouja, niet tot volgend jaar dan maar :D

Bedankt Diana voor het organiseren. PB gezien?

groet,

Sapphire
 
Diana bedankt!
Ik vond het ook errug gezellig en leuk om wat gezichten achter namen te leren kennen.
Ben tevens ook goed uitgerookt.
Volgende keer borrelen is ook leuk!
B4I
 
@ Diana, ik vond de BBQ echt heel gezellig ... dank je zeer voor de organisatie.
Ik ben blij dat ik op het randje deze traditie heb mogen meemaken ... hoor ik hier op airwork toch een beetje bij het old-boys netwerk :D

@ Rest. Leuk jullie te hebben ontmoet. Met sommigen van jullie moet ik nog wat na pm-en. Dat zal ik een dezer dagen oppakken.
 
Diana, nogmaals bedankt voor de barbeque. Ook dank aan Art voor de quotes, jammer dat het dit jaar de laatste keer was. Ik hoop dat je nu tijd over hebt om mooie verhalen op het forum neer te zetten. Ook de rest bedankt voor de gezelligheid en tot de volgende keer (misschien op een andere manier)!
 
@ Diana,

Tsja, was even in het verkeerde topic aangeland.
Maar bij deze, het kan toch niet zo zijn dat van de laatste AWBBQ er geen fotomateriaal aanwezig is?
Heeft FD zich er mee bemoeid perhaps? As per, we will be allways invisable?

Ik doe een beroep op de "Freedom of Information Act" We are supposed to know what happened.

Dont be shy.

Cheers
Art
 
Snap het nou Art, we willen je op deze manier zo nieuwsgierig maken dat je er volgend jaar ook bij bent. Kunnen we 'live' van jouw verhalen genieten. Ik denk dat de BBQ dan plots toch doorgaat.
 
Even een paar foto's voor een kleine impressie.

Even een paar foto's voor een kleine impressie.

De winnaars van de eerste Vlucht met de Stinson.



De winnaars van de 2e trip in de Stinson.



De winnaar van een van de ultieme quote's krijgt zijn prijs uitgerijkt!



El Stevo en Bosch Du Manche zorgen dat er wat vlees op de BBQ komt.



Ik hoop dat de foto's gewaardeerd worden, en indien iemand ze niet wil zien omdat ie anoniem wil blijven dan moet diegene zich maar bij mij melden.

Ik heb er expres al niet bij gezet wie wie is :D

Groeten

:radar: André :radar:
 
Leuke foto's . Ik wist niet dat Iz er nog zo jong uitzag, had me een wat ''oudere'' Iz voorgesteld :D

Ojah, Diana ziet er ook nog heel jong uit hoor :p:
 
Leuke foto's André!:nicethread: Had hetzelfde verwacht als Julien idd!:D
 
Ja de Flyby foto's wou ik nu net niet plaatsen i.v.m. de huidige manier van werken van de Luchtvaart Politie, voor je het weet heb je een boete te pakken vanwege slecht vliegerschap.

Groeten

:radar: André :radar:
 
Back
Top