6e Airwork BBQ op 27 juni 2008: inschrijving geopend!

Tijd om ook maar eens langs te komen! Ben "available" voor Trans, dus het kan zijn dat ik op het laatste moment toch moet vliegen.
 
Nu dan de "last call" voor de laatste editie van de Airwork BBQ. Teuge kan nooit meer dan een paar uurtjes rijden zijn in Nederland, dus een kleine moeite voor lekker eten en goed gezelschap. Iedereen die in dit land woonachtig is (plus de Duitse grensgangers), grijp je kans!

(Als je niet komt, hoef je dat niet te laten weten, dat snap ik vanzelf wel...)

saynomore.jpg


En als dit je niet over de drempel helpt... :yeehaa:
 
Hhahahahhahahahahhaah

Mijn god, waar heb je deze foto gevonden....................

Nu durft niemand meer.....

Allemaal tot de 27e.... erg gezellig,,,, lekker eten...... vooral lekker drinken........ en een hoop, wat zeg ik: een mega hoop geouweh**r....................

Tot dan, ajuus
 
Ai, ik ben vegetarier :haha: ... maar ik kom zeker ... zal wel wat lege stokjes op de bbq leggen :D:D
 
Captain BBQ strikes again! :D
He he he, lekker fotootje inderdaad.

Tot vrijdag allemaal mensen. ;)
 
Hahaha, fotogeniek hoor Stevo!:D Tot vrijdag!

P.s. Diana, ik kan me niet meer herinneren of ik al betaald had:passed:...volgens mij wel maar zou je het misschien even willen checken?:angel:
 
@Surferboy: je hebt betaald, waarvoor dank.
@Putty: er is ook aan de vegetariërs gedacht!
 
Diana,

Volgens mij heb ik nog niet betaald. kan ik het bedrag cash voldoen? Ik ben toevallig s middags al op Teuge met een S&T piper, kan ik het (voor de airwork gekte losbarst) dan regelen?

Greetz JW
 
Hoi Diane, ik kom met JulietWhiskey mee en zal jou ook het geld ter plekke geven. Tot morgen!
MTOW
 
Hallo Diana,

Ik heb me een beetje op het laatste moment opgegeven. En dan wil ik nog vegetarisch eten ook... Laat graag even weten of het problemen geeft.

Alvast bedankt en tot morgen!
 
Mensen, ik vond het weer heel gezellig deze 6e editie van de BBQ. Heb veel gelachen om alle vliegverhalen, anekdotes en avonturen. Ook leuk dat de dames, mevr. Beer en mevr. André, er wederom bij waren. En behalve de oude bekenden, hebben we ook weer nieuwe gezichten achter bekende namen gezien. Iedereen die er was: nogmaals hartelijk dank voor jullie komst, heb het zeer gewaardeerd.

We pinken een traan weg bij deze laatste editie van de Airwork BBQ. Net als met de Quote of the Month en andere tijdelijke tradities, het is mooi geweest, het tijdperk is ten einde. We bedenken weer wat anders. De Dorint Borrel ontwikkelt zich ondertussen ook tot een mooi initiatief, dus niet getreurd.

We'll always have Teuge.
 
Back
Top