6e Airwork BBQ op 27 juni 2008: inschrijving geopend!

waarschijnlijk kan ik niet komen ivm het vliegen. :S
Ik had vrij gevraagd maar er komt een veeeeeeeeeel te leuke vlucht op mijn rooster en daar wil ik graag heen, aangezien ik er nog nooit geweest ben.
Maybe next year!

Mile High Club?

Ik weet niet of je mijn vloeibaar goud wil drinken... :grijns:

Sorry, kon het niet laten. :D

Whahahahahaa,...jaaa mijn excuses, echt een inkoppertje. En dan wel zonder keeper.
 
@Diana: Hmm ik herinner me dat ik me al erg lang geleden had ingeschreven (als eerste volgens mij) maar vind daar nu niets meer van terug. Moet ik me opnieuw inschrijven via het inmiddels gelanceerde formulier?
 
Hee maar dan neem ik aan dat Mevrouw Flyboy alleen komt? :grijns:
 
Hmm..wel erg leuk om aan mee te doen.

Ik ga kijken of ik die dag naar Teuge kan vliegen en dan ofwel diezelfde dag nog terug (zo rond 21:00, ofwel de volgende dag.

Ik laat het wel weten. Lijkt me erg gezellig (nu wel hopen op mooi weer!)
 
Weer of geen weer, het is zeker altijd gezellig!

Met nog een maand te gaan heeft iedereen zijn rooster nu wel binnen. Ik wacht op het e-mail bombardement van inschrijvingen! Wie weet is het de laatste Airwork BBQ (Art maakt een eind aan de Quotes, dus misschien is het voor de BBQ ook wel het eind van een tijdperk), dus maak 'm mee nu het nog kan. Zoveel gelegenheid is er nu ook weer niet om gelijkgestemden te ontmoeten, vooral gelijkgestemden die je wel én eigenlijk ook niet kent.

En verder nog wat argumenten in het kader van de werving: uitzicht op een groen vliegveld, lekker eten en mogelijk een vluchtje met de prachtige Stinson (wederom met dank aan Rob Maatman!). Gewoon een ontspannen avond met cola, bier, wijn of tropische drankjes met of zonder parapluutje.
 
Diana -

Niks laatste BBQ !! FD hoopt er serieus namelijk bij te zijn volgend jaar!

Despite of what my dear uncle Arts seems to think here, kan ik er helaas om prive redenen echt niet bij zijn... Maar geef me een jaartje of 1 a 2. Zeven keer is scheepsrecht!

Was vorig jaar Okt. nog in NL. Andre heeft van de gelegenheid gebruik gemaakt door FD naar Teuge te vliegen om hem te laten zien waar Teuge is... Weet het nu te vinden dus!

Plus ben het zo gewend om elk jaar weer half dronken telefoontjes te krijgen vanuit Teuge, dat ik er elk jaar weer naar uit kijk. (Steef, Erik... Bite me...)

Dacht zelfs dat ik 2 jaar geleden de eer had om het zwoele (is dat met 1 "L" ?) stemmetje van Diana aan de lijn te hebben...

Niks einde BBQ. Einde discussie.

Underload.

Edit: misschien een idee om in 2009 of 2010 Teuge dicht te gooien voor een paar uur. 30 mile TFR up to FL200. Twee goaltjes op de baan neer te zetten, en eens lekker een potje te voetballen VM'ers - KLS. Long overdue anyway :grijns: KLS'er in eigen tenue, 5 gouden strepen + klas logo. VM'ers in aftetrapte walmart spijkerbroeken. Simpel om het overzicht te houden voor het publiek.

Winnaar krijgt een gratis 737 type rating with compliments of GBOF.
 
Last edited:
Onassis,

mevr Flyboy neemt de uitdaging aan!

O ja, ze wil graag opgehaald worden in stijl. Twee jaar geleden ging ze zes-maanden-zwanger over de kop met de Chipmunk. Het is maar dat je weet waar je aan moet tippen :D

Erik.
 
Holidays

Holidays

I see I have holidays during this period - will be in NL.

Something to think about......
 
Onassis,

mevr Flyboy neemt de uitdaging aan!

O ja, ze wil graag opgehaald worden in stijl. Twee jaar geleden ging ze zes-maanden-zwanger over de kop met de Chipmunk. Het is maar dat je weet waar je aan moet tippen :D

Erik.

Das goed....maar aangezien mn kleine brevet al tijden verlopen is, moet het maar in de Bolbo (spaans voor volvo)...;)
 
Back
Top