KLS Selectie PO2 - deel 2

Hallo!
Eerste post op het forum, ben al wel een tijdje aan het lezen :)
Aankomende donderdag, de 11e dus mijn PO2 keuring... Maar net door de eerste heen, dus hard mijn best doen nu. Denken jullie dat je minder kans maakt om door te gaan als je 17, zoals ik, bent??? De meeste mensen zijn volgens mij wat ouder...
 
Hey Wheli,

Veel geluk aankomende donderdag. Als jij kunt laten zien dat je je gewoon volwassen kunt gedragen en je op een volwasse manier kunt antwoorden dan is 17 zijn geen enkel probleem. Ben zelf ook 17 en ben ook door de hele selectie heen. Suc6 en laat ff weten hoe het gegaan is.
 
Ik laat het weten ;-) Druk bezig met mijn levensbeschrijving naar iedereen opsturen die goede info zou kunnen geven :p
 
Ja ik ben ook 17 en daar moet je je niet door laten afschrikken. Het was namelijk mijn grootste angst om daarop afgewezen te worden! En dat is uiteindelijk niet gebeurt en ik ben ook overal doorheen gekomen (net als hopelijk toekomstige klasgenoot daniel-747).
Succes ermee en laat even horen of je door bent!
 
Door!!!! Succes eenieder die nog moet. Ik mag helaas geen tips geven. Ik hoorde dat het IAP en/of de KLS meeleest, dus ik neem het risico liever niet!
 
Vandaag PO2 gehad, ging beter dan verwacht. Moest ook wel, want ik had de PO1 behoorlijk verprutst, ver onder mijn niveau gemaakt denk ik. En door :) Dus weer een feestje :):):) Op naar de GVSS!
 
ik ben jaimy :p
en ja ik ben ook door :)

weet jij of die andere jonge door is? die et gelijk met jou hoorde...

en heb je al gehoord wanneer jij de gvss hebt?
 
Oke, vet!
Ik weet niet of hij ook door is, hij was al weg toen ik klaar was...
ik heb de gvss op 12 jan - 15 jan. :airforce:
 
Eerste post, en meteen maar met de deur in huis vallen:

Afgelopen woensdag PO1 gehaald! :D En 13 Januari afspraak voor PO2! Iemand hier die graag wil melden dat hij dan ook mag? :rt:

Mark
 
Vandaag PO2 gehad, en ik ben door! :D
Ik weet dat er 2 van de 5 door zijn, en 1 is afgevallen, van de andere 2 weet ik het nog niet.
 
Back
Top