KLS Selectie PO1 - deel 2

Oké, dat ga ik denk ik niet redden. Ik ga vandaag namelijk aanmeldingsformulier posten. Heb jij je nog voorbereid of zie je wel wat er van komt?

CYA
 
Haha nee dan duurt het nog wel 4 à 5 weken. Ik ga de dag ervoor van school vrij vragen om toch zo goed mogelijk voor te bereiden en het beste er uit te halen.
 
He A(b)IR en jeroen747, binnenkort wil ik ook mijn aanmeldingsformulier op de post doen! Mijn doel is de vierjarige opleiding Airline Pilot & Management. Jullie gaan voor de normale opleiding of ook voor APM?
Succes heren!
 
@Jeroen747 Duurde het bij jou ongeveer 5 weken? Dat is een redelijke periode. Nou ja, in ieder geval; succes en laat het horen!

@777-300ER Ik ga eigenlijk voor de gewone opleiding inderdaad, maar ik ben nog erg jong. Dus als de KLS mij adviseert om beter AP&M te volgen, dan ben ik natuurlijk bereid dat te doen. Alvast succes!
 
@A(b)IR Eind juli heb ik mijn formulier op de bus gedaan en heb vanmiddag telefoontje gehad en dus PO1 volgende week woensdag. Best lang inderdaad, maar goed, ik heb alle tijd.

@777-300ER Ik ga inderdaad voor de normale opleiding. Ben zelf 17 (a.s maandag 18). Als ze me AP&M aanbevelen, zou ik persoonlijk nog wel even over na moeten denken.
 
ja ik was ook op 8 oktober (vandaag dus) helaas niet gehaald :(

ik had de tijd een beetje onderschat bij de 1e toets waardoor ik nog op de heft was. Dit heeft dan ook een groot deel van mijn punt bepaald omdat ik er een 1 voor had :(

maarja ik ga Stella proberen
 
Jammer en succes verder bij je eventuele volgende test. Ik was vandaag wel door samen met 5 andere.

CYA
 
ja ik was ook op 8 oktober (vandaag dus) helaas niet gehaald :(

ik had de tijd een beetje onderschat bij de 1e toets waardoor ik nog op de heft was. Dit heeft dan ook een groot deel van mijn punt bepaald omdat ik er een 1 voor had :(

maarja ik ga Stella proberen

Goede keus:biertje:

SarcMark_688783d.jpg
 
Good Luck op Stella. Laat je vooral een poot uitdraaien.

Mag toch hopen dat het sarcastisch bedoeld was. Haha
 
ja ik was ook op 8 oktober (vandaag dus) helaas niet gehaald :(

ik had de tijd een beetje onderschat bij de 1e toets waardoor ik nog op de heft was. Dit heeft dan ook een groot deel van mijn punt bepaald omdat ik er een 1 voor had :(

maarja ik ga Stella proberen

Jammer van de KLS, maar een goede voorbereiding kan geen kwaad. Daarom even deze aanschaffen en je komt glansrijk door de Stella-selectie!

aHR0cDovL3d3dy5zaGFyZWQtYWxsLm5sL2ZzaW1hZ2VzLzEwMDIyODEyZ3IuZ2lm
 
@ A(b)ir: hoeveel punten had je in totaal gehaald en per onderdeel?
Zijn er verder nog veranderingen in de inhoud van PO2 gekomen (t.o.v. eerdere onderdelen, aantal vragen en tijd)?
Thanks en good luck met PO2
 
Bedankt Thermiekvogel,

Ik moet zeggen dat het erg lastige testen waren, dus probeer je goed voor te bereiden dmv boekjes (bijv. "Het psychologisch onderzoek van Wim Bloemers") en de kennisbank op AW. Ik meen dat je vraag gericht was op PO1 ipv PO2, want deze heb ik namelijk nog niet gehad. In ieder geval: Er zijn geen veranderingen. Ik geef wel als tip mee: Vergis je niet in de woord analogieën! Check je inbox voor wat persoonlijker advies!

CYA en succes!
 
Last edited:
Beste iedereen,

Ik heb binnenkort PO1, en ik vroeg mij af of je bij rekenvaardigheid ook moet kunnen worteltrekken. Daarnaast vroeg ik mij af of je nog bepaalde eenheden moet kennen, zoals mach o.i.d.

Gr. Dr. Lucas
 
2 maal nee. wel handig is om de staartdeling weer even op te frissen en als ik het me goed herinner dan zat er ook breuken in. het is niet zozeer moeilijk die sommetjes, het zijn er veel en je hebt weinig tijd. succes!
 
Oké dank voor het antwoord! De afgelopen weken druk bezig geweest met oefenen, en dit forum al een tijdje bekeken als gast. Erg dankbaar voor de nuttige informatie overigens!

Gr. Lucas
 
Hallo iedereen

Zijn er nog mensen die a.s. woensdag (30 maart) hun PO1 hebben in Houten??
Ben momenteel druk bezig met testen maken op internet, en heb nu ook het boek ''Psychologische test: voorbereidende oefeningen'' van John Wiering in huis. Helaas vandaag pas kunnen gaan halen, aangezien hij uitgeleend was :(
 
Back
Top