Dragonair/Cathay B747F engine strike MAN

Status
Not open for further replies.
Oké niets van mee gekregen moet wel erg vroeg zijn geweest, alles liep vanochtend weer eens gestroomlijnd na een maand lang met 1 runway geopereerd te hebben. Vorige week wel een AA B767 terug gekomen met hydraulische problemen die ,met 2 burst tyres, een uur lang de enige runway bezet hield. Gevolg was dat men bijna 20 uur nodig had om alle vluchten weer op tijd te laten vertrekken.
 
Gestroomlijnd? In MANCH? Heb je the Sun al gebeld?
Off topic!
Voor engelse begrippen natuurlijk!
Kan moeilijk gaan uitleggen aan degene die hier niet dagelijks vliegen, dat het gisteren marginaal beter ging dan de 4 weken ervoor, omdat de 2e baan weer in gebruik is genomen en dat we daar allemaal heel blij mee zijn. :passed:
Of zoals vandaag niet hoeven te wachten op passerend verkeer naar en van Terminal 2, als je op 64L staat, maar vervolgens een pushback krijgt tot aan "staff west" en daardoor alsnog je CTOT mist Thanks guys but no thanks(klaarblijkelijk hebben de heren in de pushback tug weer nieuwe instructies gekregen van ATC / Manchester airport met als doel the traffic-flow te verhogen :stapelge:)

:D:D:D
terug naar het topic
 
dit is al wat dagen geleden gebeurt.

is geland op nr 4 daarna de wielen en toen motor 1 en 2....
onderzoek aan de gang, vliegers staan op non actief tot er meer bekend is..
tot zover nu bekend waren er geen overschrijdingen van de Xwind limiet

16 miljoen schade..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top