KLu en antwoordt geven?

Onitsuka

New member
Ik heb een vraag misschien dat iemand hier ervaring mee heeft of iets dergelijks?

Het volgende is gebeurd namelijk; ik heb een maand of twee geleden een brief gestuurd naar de KLu 'afdeling werving & selectie'. Ik ben al een poos geleden afgekeurd op het GVSS, in principe doet dit er weinig toe.

Mijn vraag hierbij is dan ook hoelang duurt het voordat de KLu antwoord geeft? Weet iemand dit of heeft iemand hier eerdere ervaring mee? Of geeft de KLu geen gehoor aan zakelijke (nette) brieven die gestuurd worden naar de werving en selectie?

Ik hoop dat één van jullie verder kan helpen!

Alvast hartelijk dank!

groet,

Onitsuka
 
Last edited:
Geen ervaring mee maar wanneer de KLu (of welke instantie dan ook) na 1 á 2 maanden geen antwoord geeft op een zakelijke brief moet er iets fout zijn gegaan. In zo'n geval zou ik gewoon nog een keer een brief sturen, of een brief met de vraag of de brief gezien is en in behandeling is. Misschien is er een mogelijkheid om ze tefelonisch te bereiken, dan krijg je direct antwoord.
 
Is het niet zo dat je niet meer mag solliciteren als je op de GVSS bent afgevallen?
 
Dat klopt Ottie, althans kan je dan niet meer solliciteren voor de functie van vlieger. Heel soms wordt er een uitzondering gemaakt, bijvoorbeeld bij een jonge kandidaat, die mag dan bijv. over 2 jaar de GVSS nogmaals proberen. Dit is echter eerder een uitzondering dan regelmaat!

Desondanks hoop ik voor Onitsuka het beste!
 
Last edited:
Back
Top