AIRWORK BORREL 2

4 April

4 April

Heren,

Als het goed is gaat André er zijn op 4 april!

Bij deze wil ik ook meteen even een reservering maken voor Jurrien, de onvolprezen proffesionele Airwork fotograaf/bewijs materiaal verzamelaar.

Sprak hem pas en hij dacht dat het alleen voor de beroepsmensen was, ik heb me er sterk voor gemaakt dat ie toch moet komen!

Mensen stuur hem een PM! Hoe meer zielen hoe meer vreugd!

En oh ja, liep daar ook Prettyfly tegen het lijf (figuurlijk dan hé) inmiddels ook proffesioneel aan de slag en nog steeds Airwork reader, dus KOMEN!!!

Groeten

:radar: André :radar:
 
borrel...

borrel...

Het word eindelijk tijd dat ik me ook eens ga gedragen als echte Airworker...

IK KOM... moet nog heel wat met beer bespreken ;)

Tot de 4e! :naund:
 
@ Andre.

Het lijkt me wat prematuur om J. als "de onvolprezen proffesionele Airwork fotograaf/bewijs materiaal verzamelaar" te betitelen.

We hebben hier op Airwork nog niets gezien wat deze kwalifikatie zou kunnen rechtvaardigen.
Voorlopig blijft Art zeer skeptisch over wat er enige tijd geleden nu werkelijk heeft plaatsgevonden in het SPL Dorint.

Show me the facts.:rolleyes:

Cheers
Art
 
Art -

Hier is de deal. Jij mij ophalen voor de BBQ te Teuge. Ik mijn foto's online laten zetten.

FD
 
Last edited:
Wil met de BBJ. Art aan het roer weer current worden, FD achterin aan een goede fles wijn met wat mooie meiden. Cabin druk op FL100 zetten zodat die meiden wat sneller kachel zijn, FD blij...

FD
 
Dit is ECHT te jammer!!!

Dit is ECHT te jammer!!!

Hey FD,

Wat je nu loopt te vertellen is ECHT te jammer voor woorden!

Cabin druk op FL100 zetten zodat die meiden wat sneller kachel zijn

Maar daarom niet minder BRILJANT!!!! Dude, ik wou dat ik er op gekomen was:D

En @ Arthorizon,

Het lijkt me wat prematuur om J. als "de onvolprezen proffesionele Airwork fotograaf/bewijs materiaal verzamelaar" te betitelen.

Ik zou zeggen, kom eens langs op een Borrel/BBQ en je zal het zelf zien! Dat er nog niets ONLINE staat is te weiten aan de integriteit van Jurrien.

Ik kan me trouwens voorstellen dat het voor jou niet meevalt om het zo te plannen dat je precies op een Airwork happening in NL kan zijn, maar wees gerust, mocht je ooit eens naar NL komen een een Airwork happening mee willen maken, organiseren we er een SPECIAAL te ere van jou!

Ik denk/weet zeker dat ik daar de hele community wel voor meekrijg. Ik zie het al helemaal voor me.

" Airwork.nl presents the ultimate Aviation experience and experience in Aviation event" feat Arthorizon and Flying Dutchman

Giving seminars on how to behave as a proffesional aviatior In the Cockpit. (Arthorizon)

And how to behave as a "proffesional" aviator (Beer and woman consumer) outside the cockpit. (Flying Dutchman)

Groeten

:radar: André :radar:
 
Last edited:
Arthorizon,

ik heb nog wel wat leuke foto's op mn telefoon staan van FD en een paar niet al te mooie meiden in de sportsbar :D
Echter deze zijn niet geschikt om de wijde wereld van het internet te laten zien.
Iedereen zit hier onder een alias, zou lekker zijn als het dronken gezelschap gewoon met hun kom op airwork komt :grijns: al dan niet met een balkje voor hun ogen....

PH-JPC hoe zit het? kom jij ook langs?


@ the rest die me een pm hadden gestuurd:

4 april 20.00 uur jullie zijn welkom!
(heb te veel pm's weg gegooit dus kon jullie niets terug sturen)
 
Nog even een trap tegen dit draadje. Kom op mensen, vanavond 20:00 uur een bakkie happie in de sportsbar in het Dorint hotel op SPL. :D
 
I'll be there! :D
Zou zeggen, reserveer dezelfde hoek weer!

We moeten een betere opkomst hebben als vorige keer, al was het wel gezellie:biertje::biertje::biertje:
 
Jammer dat er alleen geen rechtstreekse treinverbinding gaat van t Dorint naar mijn voordeur! Dan maar met de auto, en de beperkingen die daar bij horen :(

Tot vanavond!
 
He bedankt, maar ik moet dan de laatste stoptrein halen en die gaat vrij vroeg al... ik kom wel met de auto!

:biertje:
 
Back
Top