Netjets Senioriteitslijsten

States geweest, uh ff kijken in mijn logboek. Nee beetje eentonig de afgelopen tijd. Begin december 6 dagen Mauritius, volgende tour St Lucia en een beetje Europa, veel vrij en vakantie. Toen weer 2 dagen Mauritius en de tour erna ook 36 uur Mauritius. Kom bijna net zovaak in Mauritius als de 2000 in Moskou! ;) :grijns:
Maandag weer beginnen, wie weet naar de States. Zou ik proberen je link na te vliegen! ;)

Doordat die truck niet zo wendbaar is vliegen wel veel rechtdoor naar zonnige oorden! ;)

Ok, back on topic, de senioriteitlijst bij NJE. Ik ga om te beginnen maar even die PDF lezen die meneer Bauer gestuurd heeft, dan kan ik tenminste uitspraken doen die berusten zijn op feiten.

Grtz Mike5

@ El Stevo,

Natuurlijk is de Falcon goedkoper!! Die is met lijm en tape aan elkaar geplakt. Ik zou niet eens die gear handle durven te bedienen, ik ben bang dat die breekt. :grijns:

Oja, we gingen back on topic! :)

@ Peut,

Nee sorry, geen States, maar Rio. Je leest het wel in de safety letter als ik de manoeuvres heb uitgevoerd! ;)
 
Last edited:
Tja dat doet zeker zeer, maar helaas wel waar.

De russen noemen ons dan ook nog eens Njetjets.

Grtn,
XP:biertje:
 
Houd er ook rekening mee dat je naast je seatlock van 3/4 jaar ook financieel bonden ben voor 2 jaar na een fleetchange! :dozey:
 
Ce550B, HR roadshow gemist? We hebben alleen een training bond voor de eerste type-rating bij NJE. Na een fleetchange mag je meteen weg. Ben wel benieuwd hoe lang die regel blijft... :D

Erik
 
Ja, roadshow gemist ;). Maar check je contract eens. Een nieuwe TR is "Relevant Training Course". Heb dit nog bevestigd gekregen van JB toendertijd. Maar als dit veranderd is dan heb ik dit wel graag zwart op wit! Want zo staat het niet in het contract.
 
Alleen voor de Beech 1900-D is de minimum eis 750 uur geloof ik.
Maar daar hebben ze er maar 1 van en dus niet zovel vliegers voor nodig.

Grtn,
XP
 
Het heeft even geduurd, maar ik moest toch eerst een gaatje vinden in mijn overvolle aganda! ;)

Ik heb de nieuwe senioriteit policy van NJE eindelijk gelezen (zal onderhand wel weer een update van zijn), en mijn berekening dat iemand die ruim 3 jaar bij NJE als FO werkt, 10 jaar op de small fleet zou moeten blijven als captain klopt niet. Het is nu inderdaad dat je senioriteit begint op het moment dat je begint bij NJE. Je kan alleen niet upgraden naar een large cabin. Ik moet zeggen dat Joe mij zeer positief verrast heeft!

Zal het misschien dan toch gaan gebeuren dat het echt allemaal beter gaat worden? ;) De stelling dat een Duitser beter werk verricht t.o.v een Portugees is hierbij dan weer bewezen! :grijns:

Grtz Mike5
 
Zal het misschien dan toch gaan gebeuren dat het echt allemaal beter gaat worden? ;) De stelling dat een Duitser beter werk verricht t.o.v een Portugees is hierbij dan weer bewezen! :grijns:

Ik sta helemaal achter onze nieuwe baas maar vindt dit toch enigszins below the belt. Aan deze policy is al lang gewerkt dus de oude verdient ook wat credit.

Erik.
 
Heb net mijn type of de 400 xp afgerond. voor captain ben ik al uitgenodigd, dus ik heb ook maar 2 jaar seat lock en bij deze regeling vlieg ik over 2 jaar G550 !
Kan ik ook naar Barbados en Mauritius.
Mike misschien ben jij er dan ook nog; kunnen we samen ! dat zou lachen zij
 
@ Flyboy, je moet die opmerking ook niet te serieus nemen!! Neem hem net zo als ik mijzelf neem, dan wordt er ook niet op tenen gestaan! :grijns: Zoals je misschien wel weet heeft die Portugees mij tijdens het opstarten van de G550 vloot aanbevolen bij RS! Dus niets dan lof over hem. Hij komt trouwens naar de G550 vloot in de komende maanden, dus moet op mijn woorden gaan passen! ;) :grijns:

@270/55G75, wie weet! Maar denk dat ik over 2 jaar wel op de small fleet vlieg. Dit is mijn laatste jaartje als FO op de G550. Als ik nu met captains moet gaan vliegen die 1 maand voor mij begonnen zijn, wordt het misschien wel tijd! ;) . Doe de groeten aan onze schone Vlaamse (Katrien) (nu capt 400). Zeg maar dat Stef en ik haar nog steeds missen tijdens de BBQ op het strand van Mauritius! ;)

Grtz Mike5
 
Heb net mijn type of de 400 xp afgerond. voor captain ben ik al uitgenodigd, dus ik heb ook maar 2 jaar seat lock en bij deze regeling vlieg ik over 2 jaar G550 !
Kan ik ook naar Barbados en Mauritius.
Mike misschien ben jij er dan ook nog; kunnen we samen ! dat zou lachen zij

Weet niet wanneer je begonnen bent, maar als dat niet meer dan 2 jaar geleden is gaat dat denk ik niet gebeuren. Aangezien je dan meer dan 500 man voor je hebt die ook wel misschien op die mooie gulfstream willen. Mike is een geval apart, die zit al wat langer bij netjets. Ben zelf begin vorig jaar begonnen en kijk er niet van op als het een jaar of 8 tot 10 duurt voordat ik weer op de gulfstream zit maar dan links.
Maar ja, waarschijnlijk hebben ze tegen die tijd wel deze rondvliegen:

Gisteren bekend gemaakt http://www.gulfstream.com/gulfstreamg650/
 
Back
Top