Uitspraak Rechtzaak B.V. IAC

Wat denk je nog van een kale dikke kip te kunnen plukken.

Niks ik pluk ook niet meer. Ja volgends deze prosedure kan je max 1500 (ja vijftien honderd) gulden terug krijgen. Tenzij je een civiele zaak wil opzetten en dan nog proberen te plukken. Van mij krijgt ie geen attentie meer. *sshole
 
Niet alles kan hier gezegd worden over wat men een zeker persoon aan zou willen doen (al dan niet met knipoog-smileys er naast). Laatste paar opmerkingen zijn geschrapt.
 
Geeft wel aan hoe geschift het rechtssysteem is :1855:

Als ik een miljoen in Euri's jat wil ik er best wel een 120 uurtjes voor schoffelen....sterker nog, ik doe er zelfs overtime voor!
 
Niet alles kan hier gezegd worden over wat men een zeker persoon aan zou willen doen (al dan niet met knipoog-smileys er naast). Laatste paar opmerkingen zijn geschrapt.

Diana diana...
 
Je moet wel bekijken waarom hij juist 120 uur werkstraf heeft gekregen en geen gevangenisstraf bijvoorbeeld of een forse boete of smartengeld. Dit is dus datgene waar ik me ontzettend aan erger. Een man afsmeren als pindakaas. Ik begrijp dat ex-studenten zeer kwaad zijn op deze man en terecht ook. Het feit is dat je het recht vanuit diverse invalshoeken moet bekijken en niet alleen die van de juridische. De rechtbank is niet voor niets van oordeel dat hij 120 uur werkstraf heeft gekregen. Er zullen meerdere aspecten zijn geweest waartoe de rechtbank tot dit besluit is gekomen. Betreffende man krijgt een gepaste straf en als een gedupeerde zo zwaar in de financiële put is gekomen, dan is er nog altijd de gang naar de kantonrechter.

Dit is dus datgene waaraan ik me ook in de media aan erger. Als iemand VERDACHT wordt van een moord, dan wil dat niet betekenen dat betreffende persoon dat ook werkelijk gedaan heeft. Voor een normale burger is de VERDACHTE al veroordeeld en daar moeten we gewoon van af, vind ik. Met Joran van der Sloot vind ik het hetzelfde. Het Openbaar Ministerie heeft niet genoeg bewijs om hem op dit moment te vervolgen, dus heeft hij in mijn ogen het niet gepleegd.

Maarjah, bovenstaande off-topic postje werd me dan ook geleerd tijdens m'n opleiding ;)
 
Verdacht?

Die man is schuldig verklaard!! Als je alle financiele schades van de gedupeerden optelt kom je ver over een miljoen als het niet meer is.

Nee dan is 120 uur schoffelen niet veel.
 
Back
Top