Startdata KMA

Haii allemaal,,
Als het allemaal mee zit, begin ik ook in augustus;)
Heb alleen de PO2 pas 10 juni,, wanneer hebben jullie 'm??

Gr. Dave
 
Haii allemaal,,
Als het allemaal mee zit, begin ik ook in augustus;)
Heb alleen de PO2 pas 10 juni,, wanneer hebben jullie 'm??

Gr. Dave

Ik heb po2 ook 10 juni! En vmo1 de 12e?

Dat betekent dat jij ook bij de procamjo-groep hoort.

Mijn opkomstdatum is nu augustus. 4 en 5 augustus intro, en 11 augustus begin opleiding.
 
Wellicht dat er straks nieuwe kandidaten gevraagd worden omdat ze voor een bepaalde ronde er geen één meer hebben. (uiteraard als worst case senario bedoeld hè! :D:grijns:)
 
Last edited:
Op verzoek van Tom (en ook alleen om die rede) dit bericht verwijderd.

Greetz
 
Last edited:
Voordat het hier al te persoonlijk wordt, zou ik het hier bij laten. Verdere discussie s.v.p. via PM of MSN.

Als Superfa hier nog meeleest, wens ik hem veel succes met z'n toekomstplannen, in de burgerluchtvaart of wellicht bij de krijgsmacht in een andere functie. Hetzelfde geldt uiteraard voor alle anderen die in één van de selectie- en opleidingsstadia afgevallen zijn (voor of ná de PVS...).
 
Ach, maak je niet druk. Die komt zichzelf nog wel een keer tegen. Wie het laatst lacht, lacht het best zegt men.

Superfa, jammer dat je het niet gehaald hebt. Gelukkig ben je niet de enigste. Good luck with your future endeavors! (En laat je vooral niet uit het veld slaan, de wereld gaat er niet van ten onder)
 
Ach, maak je niet druk. Die komt zichzelf nog wel een keer tegen. Wie het laatst lacht, lacht het best zegt men.

Superfa, jammer dat je het niet gehaald hebt. Gelukkig ben je niet de enigste. Good luck with your future endeavors! (En laat je vooral niet uit het veld slaan, de wereld gaat er niet van ten onder)

agreed, over dat tweede dan. Succes met je verdere carriere Superfa! Je gaat vast iets gaafs doen. En vergeet niet, Klu is niet de enige plek waar ze vliegen, ook op andere manieren kun je genieten van het tarten van de zwaartekracht!

Red
 
Ja het is idd erg jammer... zeker nu ik de redenen weet :traantjes maar zoals jullie al zeggen is er nog zoveel naast de klu.. ik ga sowieso voor de burgerluchtvaart, maar ga dit wel pas doen als ik wat ouder ben. Ik adviseer iedereen sowieso om pas te beginnen met de selecties als je wat ouder/volwassener bent... Wil eerst m'n hbo opleiding afmaken en daarna verder kijken.

Iedereen nog veel succes met de selecties en misschien zelfs de opleiding!
 
Leefdtijd is niet bij iedereen relevant superfa...

Je heb mensen van 16 die 2000x volwassener zijn dan jouw en mij bij elkaar...

Maar goed! succes met je HBO opleiding en dat jaartje USA!

;)

Greetz
 
Back
Top