Nieuwe KLM bestemmingen?

klm312

New member
Allereerst ik ben nieuw op dit forum dus mijn excuus als dit al eerder gevraagd is.

KLM krijgt de komende tijd een aantal nieuwe toestellen en in lijn hiermee zal het routenetwerk uitgebreid worden met de bestemmingen: Dallas, Panama city en Detroit. Tegelijkertijd zal Newark overgedragen worden aan NWA.

Nu heb ik wat geruchten opgevangen over de volgende eventuele nieuwe bestemmingen:

Rio de janeiro
Buenos Aires
Luanda
Karachi

Zit er in deze geruchten enige kern van waarheid, of zijn deze bestemmingen nog lang niet op de radar voor KLM?

klm312
 
Allereerst ik ben nieuw op dit forum dus mijn excuus als dit al eerder gevraagd is.

KLM krijgt de komende tijd een aantal nieuwe toestellen en in lijn hiermee zal het routenetwerk uitgebreid worden met de bestemmingen: Dallas, Panama city en Detroit. Tegelijkertijd zal Newark overgedragen worden aan NWA.

Nu heb ik wat geruchten opgevangen over de volgende eventuele nieuwe bestemmingen:

Rio de janeiro
Buenos Aires
Luanda
Karachi

Zit er in deze geruchten enige kern van waarheid, of zijn deze bestemmingen nog lang niet op de radar voor KLM?

klm312

Ben niet precies op de hoogte van het reilen en zeilen bij KLM
Wat ik wel weet is dat het niet alleen een uitbreiding vd vloot betreft, maar ook ter vervanging van oude(re) kisten.Zover ik weet wil KLM ook verder gaan met het uitfaseren van enkele van haar 747's. Wellicht dat iemand binnen KLM kan bevestigen of aanvullende info heeft? Correct me if I am wrong
 
Alles dat tot nu toe besteld is is uitbreiding, voor de vervanging van de 747's en later de md11's wordt de eerste helft van dit jaar samen met AF een bestelling geplaatst. Deze nieuwe bestemmingen heb ik met uitzondering van karachi ook wel voorbij horen komen. Ook heb ik santiago de chile voorbij horen komen, maar je moet bedenken dat er altijd veel bestemmingen op de radar staan, zo wordt er alleen in china al naar 5 nieuwe bestemmingen gekeken, in india is er ook ruimte voor expansie. En al deze bestemmingen worden doorgerekend, uiteindelijk blijven de meest winstgevende dan over, mits er voldoende kisten en landingsrechten (bilaterale verdragen etc.) beschikbaar zijn. Reden voor het (nog) niet vliegen van luanda bv is dat KLM (Nederland) er nog geen rechten voor heeft. Tegenwoordig wordt er ook nog eens bekeken wat AF doet en wat AZ bijvoorbeeld vliegt kon ook nog weleens van invloed zijn in de toekomst.
 
Er gaan heel veel de geruchten de ronde... al sinds dat ik in dienst ben hoor ik allerlei geruchten. Bij KLM komt het er eigenlijk op neer dat iets pas waarheid is, als het er is! ;)

Heb wel begrepen dat er 'nachtstops' komen in Moskou! Leuk voor iedereen die op de B737 vliegt!
 
Er gaan heel veel de geruchten de ronde... al sinds dat ik in dienst ben hoor ik allerlei geruchten. Bij KLM komt het er eigenlijk op neer dat iets pas waarheid is, als het er is! ;)

Heb wel begrepen dat er 'nachtstops' komen in Moskou! Leuk voor iedereen die op de B737 vliegt!

Kan je aanbevelen de Raspoetin Club te bezoeken.
Een nachtclub verbouwd tot een oud Russisch strafkamp.
De bediening loopt zelfs met herdershonden ........
Een absolute aanrader!!!

Enfin , zover is het nog niet. Eerst nog de stop in het spoorboekje.....
 
Er gaan heel veel de geruchten de ronde... al sinds dat ik in dienst ben hoor ik allerlei geruchten. Bij KLM komt het er eigenlijk op neer dat iets pas waarheid is, als het er is! ;)

Heb wel begrepen dat er 'nachtstops' komen in Moskou! Leuk voor iedereen die op de B737 vliegt!

Welke bestemmingen zijn dat dan zoal volgens jou ?
 
Kan je aanbevelen de Raspoetin Club te bezoeken.
Een nachtclub verbouwd tot een oud Russisch strafkamp.
De bediening loopt zelfs met herdershonden ........
Een absolute aanrader!!!

Enfin , zover is het nog niet. Eerst nog de stop in het spoorboekje.....

Waarom klinkt dit toch niet gezellig :eek!:
 
Waarom klinkt dit toch niet gezellig :eek!:

Haha , ik verzuimde nog bij te vertellen dat het bedienend personeel bestaat uit blonde leuke dames in de gemiddelde leeftijd 25 yrs , niet te temmen overigens.

B1 , Smirnoff Experience zijn ook aan te bevelen. Verder openen er maandelijks talloze nieuwe clubs.
 
Op de B737; All-business naar Houston (wordt nu gedaan door Private Air), New York, Dubai.
Rio de Janeiro, Sydney, meer bestemmingen in China...

Idd Linköping...
 
Op de B737; All-business naar Houston (wordt nu gedaan door Private Air), New York, Dubai.
Rio de Janeiro, Sydney, meer bestemmingen in China...

Idd Linköping...

All-business gaat KLM niet zelf doen (komende drie jaar in elk geval). En over Sydney heb ik ook sterke twijfels. Waar haal je dit vandaan?
 
Klopt idd dat voorlopig die All-Business operatie er voor de KLM zelf voorlopig niet inzit...
Sydney is, net zoals een stuk of wat andere bestemmingen, een vet gerucht. Denk zelf ook niet dat dat er voorlopig inzit.
Maar goed, altijd leuk al die geruchten! :p
 
Wat ik voornamelijk hoor is dat we weer op vroegere bestemmingen gaan vliegen. MCT en PTY zijn daar al mooie voorbeelden van, en volgens mij zit KLM/AF al een tijd naar Zuid Amerika te kijken, waar hun marktaandeel wat beter kan.
 
Op de B737; All-business naar Houston (wordt nu gedaan door Private Air), New York, Dubai.
Rio de Janeiro, Sydney, meer bestemmingen in China...

Idd Linköping...

Sydney idd via BKK
 
Sydney idd via BKK

Helaas. Het is niet handig om kisten voor meerdere dagen weg van de home-base te hebben. Komt nooit meer terug. MH kan het veel beter, en nog veel belangrijker, goedkoper. Een tussenlanding heb je sowieso nodig, dan ook maar meteen overstappen.

De enige die de rechtstreekse verbinding nog hebben tussen Europa en Australië zijn BA en Qantas. En waarschijnlijk liggen hier meer historische rederen aan ten grondslag dan commercieele.
 
Q, toch hoor je het van vele kanten dat Sydney terug komt in KLM-routenetwerk.
 
Ja, dit hoor je van vele kanten omdat vele mensen dat graag zouden willen, ik heb nog nooit iemand van kantoor hierover gehoord, puur mensen op de route die elkaar gek maken!
 
Back
Top