Ryanair

O

Onassis

Guest
Aangezien Ryanair aan het eind van het jaar een net zo grote vloot heeft als de KLM en nu al dubbel zoveel passagiers vervoert stem ik voor een eigen Ryanair airline forum
 
Nee dat kan echt niet..... dan gaat de wereld ten onder..... apocalyps enzo...

Misschien een "alles wat slecht is aan ryanair" forum? ;-)

Het is eigenlijk best een goed idee, of een Lowcost forum. Anders moeten we over een jaar ook een easyjet forum hebben. Tenminste als het criteria is dat een maatschappij meer kisten moet hebben dan KLM.
 
Wist niet dat een vloot en passagierscijfers invloed hadden op een eigen forum ;) Mag denim air wel trots zijn!
 
Dat forum stamt nog van voor de tijd van Y. de Haan. Tegenwoordig mag er van Ype alleen nog maar een forum geopend worden als de betreffende maatschappij een grotere vloot heeft dan de KLM.:kiss:

Niet dat hij er iets over te zeggen heeft.
 
Tuurlijk zou een Easy-hoek ook op zn plaats zijn!
Er werken genoeg NL-ers hier en ik neem aan dat en genoeg nieuwsgierigen graag een wat gestructureerder Groot-Brittannie forum zien (trouwens met alle bases van RYR en EZY in Europa is het natuurlijk niet gelimiteerd tot het apeneiland)

Trouwens geeft dit ook Diana weer betere nachtrust dat Onassis niet op andere fora loopt te narren dat weer gecencureerd moet worden....maw: Hek eromheen en noem t Ryanair!
 
Eigen forum diverse airlines

Eigen forum diverse airlines

Ik moet zeggen dat ik er wel voor ben, (als er al iets te kiezen valt), het kan veel mensen helpen als de zaken overzichtelijk gegroepeerd staan.

Of een UK Forum, dat is natuurlijk zowieso handig, want er zitten ook NL'ers bij JET2 en Titan, om van Easy en Ryanair nog maar te zwijgen.

Kan iedereen elkaar ook lekker informeren hoe je de zaken belastingtechnisch moet aanpakken, en de healthcare, auto, huisvesting, (en voor FD de vrouwen:D) etc etc etc.

Ik denk dat we voor dit soort dingen de Almachtige Diana in haar oneindige goedheid maar eens heel lief moeten aankijken! Wie weet behaagt het haar de nederige forum lezers met een aantal extra forum's te verblijden.

Groeten

:radar: André :radar:
 
Andre -

Al besluit genomen welke kant je op gaat?

Onassis -

Ik kan Ms. Liverpool niet vinden op je facebook !! kwaak ident eens even...
 
Nee. Het is 12 maanden de maand van Ms. Liverpool in mijn woonkamer. Ben verliefd denk ik....
 
Last edited:
Zal ns even kijken waar ze uithangt....

Kan deze wel voor je regelen:

ryanair11611_468x555.jpg
 
Aangezien Ryanair aan het eind van het jaar een net zo grote vloot heeft als de KLM en nu al dubbel zoveel passagiers vervoert stem ik voor een eigen Ryanair airline forum

Bij deze dan. Met een proefperiode om te zien of het levensvatbaar is en actief gebruikt gaat worden.

Lijkt me niet zinvol om alle Britse airlines hier neer te gaan zetten, maar EasyJet heb ik er maar wel meteen bijgezet want daar lopen er hier ook een aantal van rond. Overigen airlines kunnen volgens mij nog prima in het algemene GB forum terecht.
 
Je bent in 1 woord: GEWELDIG!! :kiss:

Valentijn is toch net geweest?

Maar wat ik wil vragen, zijn er meer mensen die afgelopen week niet in crewdock hebben kunnen komen? En niet alleen op vrijdag natuurlijk.

Anders moet ik dublin gaan bellen. Het is geen ramp, ben met typerating bezig laatste week, maar toch..

thanks
 
Ja was een drama...meestal moet je vrijdag nog even wachten tot 's avonds, maar het is de laatste tijd wel heel erg....
Maar niet getreurd: volgens de baas wordt de servercapaciteit per 22 feb beter!
 
Crewdock deed het elke dag alleen duurt het soms wat langer dan normaal.

Vrijdag is een ramp want dan komen de nieuwe roosters uit.

Succes met je TR.
 
Back
Top