Open dag; in pak?

Christa

New member
Enorm slappe vraag, I know, maar beter goed voorbereid dan totaal niet:

Open dag KLM in pak of niet?:wegkwijt:

Grote groet, Christa
 
KLS neem ik aan?

Draag nette kleding, gewoon verzorgd erbij lopen. Heb toen ik er was niemand (uitgezonderd studenten en personeel) in pak zien lopen.
 
Zou een Bentley huren met chauffeur:
Bentley_Flying_Spur_2006_9w.jpg


Just to be on the safe side.

Meer serieus: Maakt geen ruk uit.
 
Ik ben een paar weken geleden ook bij de open dag van de KLS geweest. Erg informatief en heb er veel beter beeld van de school van gekregen maar om je vraag even te beantwoorden:

het maakt niks uit hoe je gekleed gaat naar de open dag, natuurlijk wel gewoon verzorgd maar ze selecteren nog niks bij de open dag dus het maakt weinig uit.

Ik zou zeggen let goed op en stel vragen als iets niet helemaal duidelijk is en geniet van de broodjes met vleeswaren!
 
Zolang jij daar je zak met duiten neerploft zal de KLS het aan de anus oxideren of jij in pak komt of niet op de open dag.
 
haha, wat een vraag dit!:D Had je nu echt gedacht dat bij de open dag ze een lijstje hebben waar ze gaan onderzoeken of iemand van die 100 man die daar tijdens die voorlichting zitten wel of niet een pak aan heeft, je naam erbij gaan vragen en dan dat lijstje erbij houden bij het gesprek met de toelatings commissie en zeggen.. HEY! jij had verdorie geen pak aan tijdens de open dag, doe even gauw normaal!

:D overdrijven is ook een vak hoor :p:
 
haha, wat een vraag dit!:D Had je nu echt gedacht dat bij de open dag ze een lijstje hebben waar ze gaan onderzoeken of iemand van die 100 man die daar tijdens die voorlichting zitten wel of niet een pak aan heeft, je naam erbij gaan vragen en dan dat lijstje erbij houden bij het gesprek met de toelatings commissie en zeggen.. HEY! jij had verdorie geen pak aan tijdens de open dag, doe even gauw normaal!

:D overdrijven is ook een vak hoor :p:


@ Diana:
Dit topic lijkt me een vervuiling van Airwork.nl, in de prullenbak ermee! :niet_bli:
 
Of als je slim bent doe je eerst selectie in pak, en ga je daarna pas naar open dag! (zoals ik)
ben je toch al aangenomen en maakt uiterlijk niks meer uit:p
(Was niet me planning hoor, maar al die open dagen zaten al vol en ik kon niet te lang wachten dus ik moes wel eerst solliciteren;))
 
Of als je slim bent doe je eerst selectie in pak, en ga je daarna pas naar open dag! (zoals ik)

Precies. Eerst selectie voor een school gaan doen, en achteraf maar is gaan kijken of die school eigenlijk wel bij je past. Het is maar net wat je slim vindt. ;)
 
Ik stel voor dat jij op die opendag overkomt zoals je over wilt komen.... Mag jij invullen of je in business casual gaat of in je aussie *1


----

*1 De mensen die eind jaren 70 / begin 80 geboren zijn weten waar ik het over heb.
 
En dan als de brandende vraag komt op je selectiefase: "wat vond je van de opendag?"

Antw: "weet ik niet want daar ga ik pas heen als ik erdoor bent want dan maakt het niet uit hoe ik erbij loop!"

:D
 
Whaha, die kreeg ik inderdaag:haha: maar me antwoord was: Helaas waren alle open dagen al tot Eind Maart Vol!:grijns:
tja.. daar kan ik natuurlijk ook weinig aan doen:dozey:
Maarja zoals eerder gezegt; ze zullen echt niet iedereen gaan afvinken wie nou wel of niet in pak loopt op de open dag, je wordt waarschijnlijk geeneens herkent als je later terug komt op de sollicitatie!

Precies. Eerst selectie voor een school gaan doen, en achteraf maar is gaan kijken of die school eigenlijk wel bij je past. Het is maar net wat je slim vindt. ;)

Op internet valt ook hele hoop te vinden hoor;)
 
Back
Top