waar kan ik het beste mcc doen/mcc partner gezocht

thab

New member
Ik vroeg me af of hubair/cae een goede keuze is, voordeel is dat ze best meevallen in de prijs. 3200 euro ongeveer. Plus je kan er meteen een grading bij doen voor vlm. Maar je doet je mcc niet op een ffs.
Is dat een nadeel tijdens selecties bij andere maatschappijen?
Is er hier iemand die zijn mcc daar heeft gedaan.

linkje: hubair
 
Ik sprak toevallig vanavond een kerel die het bij Hubair had gedaan en daar heel tevreden over was. Goede/leuke training voor niet al te veel geld.

Ik denk niet dat het gebrek aan FFS een probleem is bij maatschappijen. Staat natuurlijk wel leuk op je c.v. ;)
 
ik heb ze maar een mailtje gestuurd, denk toch wel dat ik het daar ga doen, even een verblijf in de buurt vinden dat lekker goedkoop is :)
 
Ik spreek die kerel vandaag weer. Mocht je nog specifieke vragen hebben, laat het even weten. Dan kan ik altijd even een boodschap doorgeven. ;)
 
Ik spreek die kerel vandaag weer. Mocht je nog specifieke vragen hebben, laat het even weten. Dan kan ik altijd even een boodschap doorgeven. ;)

Nou als die vriend nog een leuk hotelletje weet :) hoor ik het graag
 
mcc

mcc

Ik heb het bij CAE in brussel gedaan op een 737/300 FFS incl. gradingvoor Ryanair. Dat kostte een aardige duit 6750,- maar ik zat twee weken naar de mcc bij Ryanair op interview en ben meteen aangenomen...

Dus als je ryanair eventueel overweegt, zou ik dat adviseren, zeer professionele mcc die de centen waard is..

doe ermee wat je wilt ;)
 
Ik heb het bij CAE in brussel gedaan op een 737/300 FFS incl. gradingvoor Ryanair. Dat kostte een aardige duit 6750,- maar ik zat twee weken naar de mcc bij Ryanair op interview en ben meteen aangenomen...

Dus als je ryanair eventueel overweegt, zou ik dat adviseren, zeer professionele mcc die de centen waard is..

doe ermee wat je wilt ;)

heb ik ook naar gekeken. maar bij ryanair krijg je die typerating niet terugbetaald toch?
 

Dat dacht ik al.

Wordt er nog aangenomen bij vlm trouwens?
want ik zag in de piloot en vliegtui wel een advertentie van ze staan.
maar op de website alleen iets over spontane sollicitatie.
 
Maakt het wat uit voor Ryanair waar je je MCC hebt gehaald? Geven ze een voorkeur voor CAE of is het ze om het even?

Thx,
 
Maakt het wat uit voor Ryanair waar je je MCC hebt gehaald? Geven ze een voorkeur voor CAE of is het ze om het even?

Thx,

voordeel dat als je het bij cae doet is dat het meteen telt voor je grading. die hoef je dus niet meer te doen.
 
ik ga hem doen bij hubair. meteen grading voor vlm. ook al nemen ze nu niet aan zou daar toch graag willen zitten. plus 3200 voor een mcc is een scheintje. ze moeten alleen nog een partner vinden en dan is het gaan met die banaan... heb ik mooi de tijd mijn atpl nog even door te spitten :D
 
Back
Top