EPST Fase 1 tips???

RoaldL

New member
heeey, ik wil einde deze maand, begin volgende maand selecties gaan doen bij epst. zijn er mensen die nog tips hebben betreft hoofdrekenen. en sites of dingen waar je dat goed kan oefenen. de rest lijkt me geen probleem ivm luchtmacht selecties.


alvast bedankt.
 
ik ben hier niet nieuw. ik wilde gewoon graag wat info over hoe mensen testen hebben ervaren en tips om de rekenopgaves te oefenen. staan dr niet b ij daar die had ik al gevonden. maar iig bedankt voor de hulp
 
Hallo,

Kan je je niet aanmelden op je 16e voor de testjes van EPST, want bij KLS kan het wel als je je overgangsdiploma hebt voor je examenjaar kan je wel deelnemen aan de testjes. Bij EPST stond er dat je 18 jaar moest zijn maar weet het niet zeker en ik vroeg me dus af of dit zeker wel zo is. Iemand een idee?
 
zijn er mensen die nog tips hebben betreft hoofdrekenen. en sites of dingen waar je dat goed kan oefenen.
Staartdelingen oefenen en er zijn genoeg zijn sites waar je kunt oefenen, maar die kun je zelf vast ook wel vinden.
 
Bellen:D? Maar wat denk je zelf of het kan of niet? En is het 'normaal' voor mij dat ik die testjes niet zo goed maak?
 
Nee, tuurlijk is dat niet normaal. Ze meten aan de hand van die testjes of jij op het juiste niveau zit. Het zou toch ook niet normaal zijn als jij de ATPL-examens minder goed maakt...
En volgens mij werd er net al gezegd dat je misschien even beter een belletje kan plegen.

Groeten
 
Maar ik zit nu pas in Havo 3 en als ik ga beginnen aan die tests dat zal ik zeker wel in Havo 4/5 zitten dan gaat m'n niveau toch ook hoger?
 
Ik hoop 't...

Maar als je pas in Havo 3 zit, maak je dan nog niet te druk over de selectie. Het is goed dat je je er al mee bezig houdt, maar het duurt dus nog wel even voor je aan een selectie deelneemt. Ik dacht even dat je met "testjes" doelde op selectieonderdelen. Gewoon goed je best doen op school, komt het allemaal goed!
 
Zoals Co-Co al zegt maak je nu nog niet druk! Als je je dan toch goed wilt voorbereiden steek dan nu net die extra tijd in natuurkunde (geloof me, ben je blij mee als je met groundschool begint :)). En tegen de tijd dat je je examens doet kun je altijd de testen doen en zien of het iets voor je is. Maar mocht je dan nog de testen niet goed doen tja dan zou ik wat anders zoeken...
 
Hm, oké zal ik doen! Ik geloof er heus wel in dat ik die testen zeker wel beter kan maken, want ik word ouder en krijg dus ook een breder perspectief. Tja, dan moet ik het wel kunnen verbeteren. Maar bedankt!
 
Back
Top