Sportvliegtuig maakt noodlanding in Oud-Beijerland

Brakes Released

New member
Sportvliegtuig maakt noodlanding in Oud-Beijerland

OUD-BEIJERLAND - Een sportvliegtuig is donderdagmiddag (7 februari) omstreeks tien voor twee een noodlanding gemaakt in een weiland aan de Groeneweg in Oud-Beijerland. Dit heeft een politiewoordvoerder bekendgemaakt. De vlieger uit Raamsdonksveer was in de lucht voor een actie van Radio 538 toen zijn toestel door onbekende oorzaak in brand vloog.

De piloot maakte een noodlanding en bleef ongedeerd. Het toestel brandde uit en kan als verloren worden beschouwd. De politie heeft een onderzoek ingesteld.

wie weet meer?

Telegraaf iets andere versie

Stuntvliegtuig maakt noodlanding in Oud-Beijerland
OUD-BEIJERLAND - Een stuntvliegtuigje heeft donderdagmiddag omstreeks tien voor twee een noodlanding gemaakt in een weiland aan de Groeneweg in Oud-Beijerland. De vlieger bleef ongedeerd. Dit heeft een politiewoordvoerder bekendgemaakt. Het toestel raakte in de lucht door een technische storing in brand. De piloot, een 58-jarige man uit Raamsdonksveer, maakte daarop een noodlanding. Het toestel kan als verloren worden beschouwd.

De stuntvlieger was gaan vliegen op uitnodiging van een ouder van een school in Oud-Beijerland. Die school doet mee aan een actie van Radio 538.
 
nou, als je een inflight fire krijgt en je kunt het navertellen omdat je uit je wrak weet te kruipen met niet meer dan een paar blauwe plekken en wat schrammen moet je toch van geluk spreken, en natuurlijk de juiste handelingen hebben verricht, waarvoor hulde.
Over zijn identiteit wil ik hier niets kwijt (privacy enzo weetjewel?)
 
was het de eigenaar van de KYK?

edit: ik kreeg net bericht van EHSE hoe en wat!!
 
Je mot er toch niet aan denken dat je inverted hangt en er ineens een fik ontstaat bij je voeten! Heel netjes opgelost allemaal. Jammer dat de grond te zacht was zodat de kist over de kop ging. Nou ja, hij was waarschijnlijk ook zonder over de kop te gaan toch uitgefikt.
Geweldig dat hij er heelhuids uit is gekomen, koele biertjes staan al klaar voor hem in onze crewroom!:biertje::biertje::biertje:
 
dsc_7419_cf544525f53e5831db821d81c3cc2dab360dceb4.jpg


"Het toestel kan als verloren worden beschouwd" is een understatement.
 
Zonde van de PH-KYK.:niet_bli: In de uurtjes die ik er op gevlogen heb altijd veel lol gehad. Was toch altijd wat spectaculairder dan de sectortjes die ik nu vlieg.
 
Back
Top