SBS6 presentator smokkelt bom aan boord van vliegtuig.

Er is in iedergeval geen twijfel meer mogelijk over het feit dat ze het nu in ieder geval wel weten...
 
Als ik alle reacties vanuit Den Haag lees klopt het dan dat iedereen nu aan een 100% controle wordt onderworpen? Dus beentjes wijd en voelen maar?

Ben blij dat ik niet AMS based ben.
 
Het geheel vind ik een goedkope vorm van journalistiek.
Het is een open deur in trappen.
Zo wordt er in winkels het meest gestolen door het personeel zelf, en zo ook door managers die weer het personeel e.a. bestelen.
Als je in een bedrijf werkzaam bent en je bedrijfskleding draagt, kan je veel mensen in de maling nemen.
Wie zal tegen de ziekenhuisarts zeggen dat die knettergek is als die met een geloofwaardig verhaal voor je staat, terwijl het feitelijk de schoonmaker is die een witte jas mee-genomen heeft?
Iets 100% veilig maken is een utopie en dat bestaat gewoon niet.
Een onbewaakt ogenblik is voor een slecht willend mens voldoende om een bloedbad aan te richten. Immers kan je met de scherpe kant van een verjaardagskaart ook iemand de strot door snijden.
Wel is het zo dat het gewoon lachwekkend is om te zien hoe geprivatiseerde veiligheidsbedrijven veelvuldig falen.
Dat kan ook bijna niet anders, want het moet allemaal zo goedkoop mogelijk van de manager en voor het salaris waarvoor die beveiligers er staan,komen de meeste niet eens hun bed uit.

Ik neem er nog maar een :biertje:
 
Nou het veld waar ik vlieg wordt er toch zeer goed opgelet.
Was laatst onder begeleiding van iemand met een pas richting een vliegtuig aan het lopen, maar dat was niet genoeg. Ik moest naar binnen lopen, terwijl er een lelijke auto op 1 meter achter me aanreed om ervoor te zorgen dat ik niet zeg zou sprinten. De volgende keer zou ik een groot probleem hebben.

En wat dachten jullie van een spotter die een fotootje stond te maken BUITEN de hekken.
Beveiliging: jullie mogen geen foto's maken!
Waarom dat dan niet?
ja hoor dit antwoord kwam echt: euuh tjah euuh, omdat ik meer ben dan jullie! Waarop de man in zijn auto stapte om stoer verder te rijden.

Kansloos, en beveiliging blijft een wassen neus.
 
Back
Top