Oooo KLM / vliegers tekort jaja

Hey Chupito en 49 -

Zie ik jullie binnenkort wel voor fase 2 op Eelde !! Ook ik wil een echte piloot worden deze keer, en ben inmiddels door fase 1 heen !! Ben nu nog opzoek naar een goede zonnebril (hebben jullie een rayban?) zodat ik goed voor de dag kan komen voor fase 2.

Ik heb overigens besloten om gewoon te zwijgen over m'n evaring, daar ik tot de conclussie kwam dat mijn ervaring in het niets valt met mijn nog te genieten opleiding in Eelde, of allicht een bridgecourse.

Iemand tips voor fase 2?


:blabla::blabla::blabla: :haha:
 
Hee FD, gefeliciteerd man, goed gedaan! Nee geen Ray Ban, ik heb een Serengeti met drivers lenzen, de beste bril die er ooit op m'n neus heeft gezeten. Maar ik weet niet hoe ze er tegenaan (of doorheen haha) kijken op de PO1.

Anyway, wie weet zitten we bij elkaar in klas 0809!
Zijn hier nog meer mensen die in augustus beginnen? Ik moet natuurlijk nog de selecties doen, maar het zou wel leuk zijn om alvast ergens een biertje te drinken.

:biertje:


PS. Worden jullie ook lid van de CAVV? Ik twijfel hier nog over. Denk je dat het in mijn nadeel zal werken, straks bij de blauwe, als ik het niet doe?
 
Last edited:
Iemand nog tips voor een levensbeschrijving? Ik moet opeens 8000 uur vliegen zien te verdoezelen...... bestaat het vreemdelingenlegioen nog?
 
Weet iemand nog een leuke studenten vereniging? Ik heb namelijk hoort dat ik tijd zat heb tijdens de KLS. :D
 
Mannen,

Echt mooi dit!! Wist niet dat het bij zoveel onder ons speelde!! Het gaat bij mij even duren. Net door PO1 heen, en inderdaad moeite met mn levensbeschrijving daar ik inderdaad even 6 jaar "buitenland" en een paar duizend uur vliegen moet wegcijferen. Moet even haard en huis zien kwijt te raken 7000 KM van Eelde af, maar vertrek daarna snel naar Eelde om de rest van mn leven te beginnen !

Trouwens, ik zat te denken, we moeten natuurlijk wel stickers maken voor onze nieuwe klas !! ik zat te denken aan; "nivus vita" (nieuw leven)

49, Beer, Chupito en ik op een kamertje in Eelde.

Luister, zullen we aanstaande vrijdag vliegtuigen spotten op SPL, in pak, onze stickers overal op plakken en praten over onze toekomstige careers als echte piloten? Ik ken een KLM piloot. Hij is de buurman van een vriend van mn ouders. En deze wist me te vertellen dat de KLM een flink aantal piloten gaat aannemen. Denk dat we dus op het goede moment beginnen mannen!

FD
 
En vergeet natuurlijk niet dat coco bij KLM veeeeel beter is dan baas bij een andere maatschappij in de marge. Wie gaat er met me mee inzuipen in Eelde, en daarna de vliegertjes in Teuge vertellen hoe cool we wel niet zijn?

Ik heb ook nog wel ergens een camera liggen, kunnen we meteen een klassefilm maken. Ik verheug me nu al op onze meeting bij de McDonalds langs de Buitenveldertbaan (27-09, wat is dat???), neem genoeg stickers mee om op het stoplicht te plakken!

Ook moeten we ons uniform niet vergeten aan te trekken als we aan boord van die NW 330 richting Oenaitet Steets stappen, we moeten natuurlijk wel herkenbaar zijn!

:grijns:
 
Ja, gaaf man... heb er echt zin in! Lekker de kroeg in donderen en daar een avond vol ouwehoeren over vlieguren die we nog niet hebben gemaakt en carrieres die we nog niet hebben. En natuurlijk rond sjokken met véél te grote Jeppesen koffers met niks erin.

Nivus vita klinkt goed FD, maar helaas klinkt het niet zo stoer. Kunnen we niet iets doen als "Flying Fury" ofzo? Dat klinkt wel alsof we heul veul ervaring hebben.

Gisteren even naar de Luchtvaarthobbyshop (drie keer letterwaarde) geweest en alvast mijn gouden strepen gehaald. Je weet namelijk maar nooit wanneer KLM opeens belt.

Ik ken dan wel niemand bij de KLM, maar mijn vader is 737 vlieger bij Ryan Air en de beste piloot die ze hebben. Dus ik zal ook wel de beste worden denk ik zo. Wat denken jullie?
 
Ja, man wat was dat een mooi filmpje. Aan de andere kant, dat ventje op dat filmpje was 15 ofzo...

Ook jij en ik hadden ooit die zelefde blik in onze ogen als het op vliegen aankwam. Vaak is het niet weten alles weten. Makes sense ?

Daar bovenop komt nog dat ik een betere piloot ben als zijn papa. Maargoed.

Realiseer me spontaan, after a couple of double JD's at the local Hyatt, dat ik wel weer genoeg Airwork uren gemaakt heb. FD gaat ff verder als toeschouwer ipv deelnemer.

FD
 
Yo, ik heb mu tests nog nie gedaan maar dat is poes in het bakje. Ik ben nu bezig met mu ouwelui even wat centen te versieren. Iemand een idee wat ik moet lenen, 140 of 150. Meen dat bier niet aftrekbaar was en ik zit ook nog te tweifle of ik met de ouwe Alfa van me moeder wel op school kan komen. Of anders weet iemand nog wel een leuk Golf GT-ietje?

Wat is jullie droomauto?
 
Last edited:
Oh shit you crack me up buddy. Thanks for that. Sad thing is, it would be funnier if it's wasn't true...

Inhoud, verpakking en uitwerking een 10 Kebab. Mooi gedaan.

FD
 
Vergeet niet ff een kleurspoeling door je haar te halen om die grijze "ervaring" te verdoezelen.
Weet iemand of je ergens KLM ondergoed kan krijgen? En daarmee bedoel ik niet ondergoed van KLM meisjes...
 
Ik zou gewoon 150k doen Kebab. Dan kun je nog eens een type ratinkje doen ofzo. Voor 25 mille is dat een koopje. En als die niet bevalt, dan heb je altijd nog geld over voor een andere.
Hoewel ik niet kan voorstellen dat KLM ons niet aanneemt, want wij zijn toch de beste?

p.s. zag net op Marktplaats een vet coole GTi te koop staan. Met erg chille dikke pijpen eronder. Iets voor jou?
 
Coupe soleil op mijn kop, Marlboro in mijn waffel en een GTietje onder mijn kont.

Eelde here we come. The future looks bright... I gotta wear shades. (Oakleys met oranje glaasjes)
 
Weet je zeker dat je er dan wel bij hoort daar? De laatste keer dat ik er was stonden er 3(!) Q7's op de studentenparkeerplaats hoor!
 
Jeetje zeg, wat een stel zielige mannetjes zijn jullie!!!!!
Na al die jaren nogsteens balen dat je niet de KLS hebt gedaan zodat je niet je niet bij de KLM werkt nu.

Vervolgens de leuke tradities van beginnende KLS studenten afkraken (spotte, stickers, filmpjes, cavv, dit hoort er allemaal bij)

Jeetje zeg, wees blij dat je jouw droombaan hebt!!!!
of was jullie droombaan toch stiekem vlieger bij KLM en nu dat niet zo is, nwa dan maar afkraken daar waar het kan.

Bowstring
 
Back
Top