is dit nog wel "leuk"?

Die presentatie is wel heel mooi idd. Ik ben geen verkeersvlieger dus ik weet niet of deze cockpit wel leuk is. Is een cockpit van een 787 leuker dan?
 
Het is allemaal hetzelfde. Of je nou een yoke of sidestick hebt maakt het niet meer of minder leuk. Overigens is de A320/330/340 B737/757/767/777 allemaal qua 'vliegen' niet wezenlijk anders en ook niet meer of minder leuk (behalve als je gewoon een voorkeur hebt voor een bepaalde kist, dat is altijd leuk :)).

This is commercial flying! Ik vermaak me er prima mee.
 
Ik wou net zeggen... waarom zou het niet leuk zijn? Als dat wel je werkplek zou worden, dan ben je wel de beurshandelaar met het mooiste uitzicht vanuit z'n kantoor. :D
 
In de 737 cockpit heb je zo weinig ruimte om een beetje fatsoenlijk te slapen.

.....Heb ik gehoord :snore:
 
Als je wilt vliegen moet je Antonov 12 gaan vliegen voor de UN in Sudan.

Ik zou graag in die A380 plaats nemen.
 
Waarom zou het niet leuk zijn? Een vernieuwing maakt het leven niet zo saai (net zoals het eindeloos kankeren op ditjes en datjes). Toestellen moeten met de tijd mee en maakt het werk allemaal nét weer even iets interessanter of makkelijker (als je eenmaal weet hoe het werkt:grijns:). Hoe afwisselend de baan als verkeersvlieger kan zijn, een nieuwe ride is een welkome afwisseling (en dit geldt overigens niet alleen voor vliegtuigen:grijns:)

Winds,

WvdB
 
Back
Top