Wat missen wij uit de VS

paper or plastic !?? u talkn' bout blow up poppen !? ik snap m niet....

Super Grover -

Kennen wij elkaar ?
 
-1983 5,2 V8 (maar nu nog waarschijnlijk maar V5) zonder werkende remmen, maar met fluffy dice aan de spiegel. Enige wat werkt is de airco (bbbbrrrrrrrr)
-Zwembad in de tuin (eventueel met alligators en slangen)
-VFR vliegen wordt daar nog gedoogd!
-Dat ene kleine serveerstertje bij de Pizza Place (mmmmmm)
-20 T&G's in een uurtje vliegtijd
-Kwijlen boven private fields
-Outlet mall
-Mountain Dew (zit meer suiker in per liter dan in kristalsuiker per kilo...)

Moeten we trouwens ook een thread starten van dingen die we niet missen uit USA?
-Domme, dikke amerikanen
-"D'ya want fries with that?" (bij alles van pasta tot pannenkoeken)
-'Objectieve' nieuwszenders
-Reclameblokken op TV
 
- Wallgreens
- Target
- Ruime 24/7 supermarkten
- The Rockola Cafe in Newport News VA
- Popeye's
- Subway
- Echte seizoenen
- Vriendelijk personeel in winkels, ook al menen ze het niet
- Airco in het openbaar vervoer. Wel eens 's zomers in een Nederlandse trein gezeten? Brrrrrrrr....
- "Good evening Martinair 636 heavy Miami Approach, where do you park?"
- "Good evening Martinair 94 heavy Socal Departure, cleared direct 55-north 50-west"

en als laatste:

RUIMTE!!!!!!
 
(wat jullie missen uit de VS ?)

- 24/7 voor 6 dollar een groot amerikaans of mexicaanse onbijt schotel naar binnen kunnen werken bij je local diner die 24/7 open is en de hele avond gratis koffie en water refills krijgen terwijl je aan het eten bent.
 
-Er gaat nix boven V8 of meer muscle power..
alle toys for boys die je voor een appel en ei op kan halen.
- jetskies, powerboats, quads, dirtbikes, snowmobile etc
- offroaden
- schieten met allerlei wapens in beslag genomen door je schoonpa!!

misschien klein kansje dat ik voor een USA basing ga met CX, moet effe de voorwaarden af wachten.
 
Wat missen wij: Het meisje van de tiki's! Ze moest alleen dr scheur niet open trekken!
Monkey Club west palm beach!
Seinfeld-Friends-Seinfeld
Politieagent bij aanhouden voor rood licht op weg naar de wendy's @ 2.30 am, ow sir you're here for flightschool! I didn't see anything, just dont do it again! Have a nice evening sir!

Wat we het minste missen: hmmmmmmmkay en dat je dr geen fatsoenlijk ontbijt kan vinden!
 
- 24/7 supermarkten waarbij je niet klem zit tussen de schappen zoals de eerste beste JUMBO hier in NL.
- National Rifle Association
- Dat je iemand van je eigen terrein af mag * * * * als diegene zich zonder toestemming op je terrein bevindt:grijns:
- RUIMTE!!!!!!!!!!!
- En de V8 klassiekers uiteraard. Niets gaan boven naturally aspirated big blocks!
- Hooters:passed:
- De Amerikaanse vriendelijkheid in winkels (ook als is het nep). Het is toch vrolijk winkelen ipv op z'n Nederlands:

Kom je € brengen = :D
Kom je geen € brengen = :mad:
 
Kliko -

Kom je riching LAX in dat geval?

Fokkerkoning -

Je kijkt teveel Southpark !! :grijns:
 
Super Grover, ik heb jou, noch je vriendin ooit iets van Abercrombie & Fitch zien dragen! Doe mij maar gewoon die wollen trui uit Grozny!

gr

Q (fully Grozny Centre rated)
 
@FD

newyork, atlanta en dallas zijn beschikbaar.
maar hoor geruchten over Miami, weet niet als basis, maar gaat wel op gevlogen worden, wanneer weet ik niet
 
Oh natuurlijk! Het schiet me nu eens te binnen. Wat ik ook mis zijn de óooooooverheerlijk warme vers gebakken donuts met of zonder vulling en beleg:grijns: WvdB watertandend
 
Back
Top