Bijzondere vliegsimulator in Soesterberg klaar voor de start

Het was geloof ik ook te zien op het journaal. Als je die nog een keer wilt kijken moet je naar de website gaan en uitzending gemist aanklikken.
 
cheff.. dat is volgnsmij een andere. Tijdens mij gvss had ik ook een sim gezien tegen over simulator 3 maar das een andere.. heb het net op journaal gezien en zag er echt heel anders uit...

Die bouwvakkers zijn er idd al een tijdje
 
Sebastiaan dankje voor de post.
En Superfa je hebt gelijk tis toch een andere tis volgens mij niet eens op het cml maar op de luchtmachtbasis soesterberg
 
Als het apparaat nog bij TNO staat zal het lastig zijn de sim te zien als je bij het CML bent aangezien TNO het gebouw naast het CML is!

Maar mocht je hem toch al een keer gezien hebben? lijkt me wel een interessant apparaat!
 
Last edited:
het is een heel mooi apparaat. Je kunt iedere dimensie op bewegen over een rail van 8 meter lang. Het is een enorm ding. Helaas toen ik erin mocht, zat er alleen een stuur en een losse computer in. Nog geen f-16 cockpit.
 
Waarom of hoe je in de buurt komt van zo'n apparaat is inderdaad minder interessant dan de ervaring om erin te zitten lijkt me!!

Moet echt bijzonder zijn als het daadwerkelijk de echte ervaring van een F-16 benadert!!
 
Wat ik begreep toen ik er een ruim een jaar geleden mocht kijken was dat de Desdemona wel zeer gelimiteerd was in het G-bereik. Dus het zal ongetwijfeld het vlieggevoel proberen na te bootsen, maar voor de 9G sensatie moet je nog steeds naar de centrifuge (of naar een echte F-16 natuurlijk :duh:).
 
Back
Top