NLS AI 0809

haha ja denk het ook ;) ik ben ook 18 als we beginnen 19.. ik twijfel nog of ik een kamer neem! woon 20 minuutjes buiten hoofddorp..
 
Hallo allemaal,

hier nog iemand van de septemberklas :) Moet de financiering nog regelen, iemand dit inmiddels al gedaan en tips? Hoor het graag.
 
Hier nog iemand uit 0809. Over 2 weken medische keuring, financiering regelen en dan wordt het genieten. :rt:

Ben ook 18, en als ik begin 19.
 
Gaan jullie ook allemaal langs bij de financieel adviseur van de NLS?
 
Ik was eigenlijk van plan om zelf bij wat banken langs te gaan ( ING, ABN, Frieslandbank & van Lanschot) maar is opzich ook wel handig om iemand van de NLS erover te spreken.. ik maak denk ik ook wel een afspraak, is wel handig!
 
Hey georgio,
Ik ben onlangs op gesprek geweest bij Mac-finance, alles te weten gekomen van de listige streekjes van de banken. De persoon welke ik gesproken heb is David Schipper, en hij kan je alles vertellen over de financiering. ook is het bedrijf mac finance aangesteld en bevoegd om jou in te lichten wat betreft de financiering. Ik vond dit gesprek echt zeer noodzakelijk, zeker als je te weten komt dat alle beloftes van de banken helemaal niet zo in elkaar steken.

groetjes niek
 
Ik vond het ook een informatief gesprek, het is mij in ieder geval een stuk duidelijker geworden hoe het allemaal in elkaar steekt.
Ook kwam ik er achter dat je aan het garantiefonds niet zo heel veel hebt.
Ik ben er alleen nog niet uit hoe ik mijn financiën ga regelen.
 
okee! ja ik heb inmiddels ook de contactgegevens van David Schipper via de NLS gekregen en ga een afspraak maken.. ben je er al uit waar en wat het wordt niek?
 
Late reactie, maar toch.. Hier nog iemand van klas 0809, ben 21 tegen de tijd dat we gaan beginnen. Heb zelf mn financiën bijna rond bij de ING-bank. Jullie?

Voor wanneer gaat dat avondje stappen gepland worden? :biertje:
 
ik heb gisteren geregeld dat ik in september kan beginnen
eerst zou het januari zijn maar er was nog een plekje vrij
dus bij deze ook halllo allemaal ;P
 
Hoi,
Ik ben 3 dagen geleden gebeld dat ik van de maart 09 klas verschoven ben naar de September 08 klas, Dus zit ik ook bij jullie. Ben nu 17, word 9 september 18 dus vrij in het begin van de opleiding. Nouja ik zie jullie de 30e groetjes
 
Back
Top