NLS AI 0809

too high

New member
Als er mensen zijn voor de xx09 klas, reageer hier dan op, dan kunnen we misschien voordat de introductie dagen begonnen zijn, kennis maken..

En vermeldt dan ook meteen even je leeftijd en/of je ook zeer gemotiveerd bent om te starten met de opleiding!

xx09 the best!

ciao
 
Hey,,

Ik zit ook in de September klas :D. Moet alleen eerst nog ff me vwo diploma halen. Ook wacht ik nog steeds om de uitslag van me medische keuring. Maar daar verwacht ik geen problemen. De dokter had gezegd dat alles oké was. Heb er veel zin!!
 
eeey,

ook ik zit in de septemberklas! ik moet ook nog even mn vwo afmaken, maar ik heb mn havo-diploma al dus is geen vereiste om te beginnen. Alleen nog even het contract tekenen en ben nu bezig m'n financiering te regelen!
 
hey flying blue! klinkt allemaal dikke prima! je bent er dus bijna helemaal klaar voor.
Het feest kan beginnen...

Voor 21 en 22 augustus moeten we dus nog maar even een keertje op stap met de xx09 klas.

Logisch lijkt mij;)

Groeten
too high
 
hey,

ik zit ook in septemberklas alleen nog ff me formulieren opsturen van medische keuring en nog lening regelen, (en kamer in hoofddorp dan)
 
hey!
we hebben vast en zeker een vette klas... zo te hore allemaal ongeveer dezelfde leeftijd, dus dat moet wel goed kome.

hebben jullie al een kamer geregeld?

Ciao
 
hoe oud zijn jullie allemaal dan?!?!
ik ben nog maar 17
 
Back
Top