Beste boek vooraf KLS selectie

Als je alleen staartdelingen wil oefenen, heb je geen boek nodig denk ik. Je kan zelf genoeg sommen maken en oplossen (daarna controleren met rekenmachine of je ze goed hebt)

Voorbeeld:

83218 : 37

Code:
37  /  83218  \  2249
       [U]74[/U]         ↑
        92      quotiënt
        [U]74[/U]
        181
        [U]148[/U]
         338
         [U]333[/U]
           5 ← rest

Antwoord is dus 2249 ⁵/₃₇
 
voorbereiding KLS

voorbereiding KLS

Hey Kamphuis werk jij niet toevallig bij Avia?

Maar even ter zake, de training van Schellinger is een erg goede voorbereiding op de test, met name PO 2 kan hier prima getrained worden! een absolute aanrader.

Alles over psychologische tests, de lucht in maar waarom met u en de combinatie van deze training zijn zeer zeker voldoende om de selectie te volbrengen!

Gr Flying
 
het boek de lucht in, maar waarom met u ?
is aangeschaft.

Ik heb het wiskunde boek ook digitaal kunnen regelen.
Nu even klein beetje mijn staartdelingen ophalen, nog
andere dingen die van pas kunnen komen naast staartdelingen ?

ruimtelijke figuren etc, is weinig aan te leren natuurlijk....



En bij Avia ? Nee helaas ... Nu ben ik nieuwsgierig vanwaar deze
gok ?
 
het boek de lucht in, maar waarom met u ?
is aangeschaft.

Ik heb het wiskunde boek ook digitaal kunnen regelen.
Nu even klein beetje mijn staartdelingen ophalen, nog
andere dingen die van pas kunnen komen naast staartdelingen ?

ruimtelijke figuren etc, is weinig aan te leren natuurlijk....



En bij Avia ? Nee helaas ... Nu ben ik nieuwsgierig vanwaar deze
gok ?

Hallo Kamphuis, (doet me iedere keer aan Jiskefet denken:p)

Heb iemand bij Avia werken die ook Kamphuis heet en bezig is met selecties EPST e.d), vandaar..

Naast je staartdelingen moet je echt je breuken oefenen. vragen zoals 66 2/3% van 400 en 6/2 : 8/5 =?? op zich basisschoolwerk maar aangezien de basisschool voor de meesten alweer 80 jaar geleden is:p Die links op airwork en de oefeningen in het boekje moeten in principe voldoende zijn! hebben mij ook door de eerste 2 rondes gered:p

Hoewel je zegt dat ruimtelijke figuren moeilijk te oefenen zijn omdat je t ziet of niet, zou ik toch regelmatig wat oefeningen maken! En wel op tijd! je hebt gemiddeld 15 tot 20 sec de tijd voor 1 som, aangezien je behoorlijk onder druk staat tijdens PO1 is het een fijne gedachte dat t thuis ook goed ging dus waarom op dat moment niet?! Eigenlijk is er maar 1 geheim.. oefenen oefenen oefenen ook al gaat het je voor de wind!

Gr flying83
 
ja dat is fijn om te horen.
blijft gewoon lastig om een voorstelling te maken van
wat er komen gaat !

Trouwens ik ben ook vernoemd naar de kamphuis uit jiskefet, dus daar
heb je wel gelijk in haha. ik heet namelijk Kamp van mijn achternaam.
vandaar de link.


Gr Kamphuis
 
ja dat is fijn om te horen.
blijft gewoon lastig om een voorstelling te maken van
wat er komen gaat !

Trouwens ik ben ook vernoemd naar de kamphuis uit jiskefet, dus daar
heb je wel gelijk in haha. ik heet namelijk Kamp van mijn achternaam.
vandaar de link.


Gr Kamphuis

there comes the monkey out of the sleeve,, nou LULLO, succes met voorbereiding iig;) doe de groeten aan van Binsbergen!
 
Lijkt mij eerlijk gezegd een beetje overdreven voor al die testjes een boek te gaan kopen. Het is allemaal vrij duidelijk.

Dat rekenen ook, het zijn geen moeilijke sommetjes. Gewoon voor jezelf even wat sommetjes opschrijven en oplossen. Daarna met de rekenmachine controlen.

PO2 kan je misschien wat dingen voor lezen, maar uiteindelijk moet je die testjes gewoon maken en zien wat er uit komt. Het zijn immers persoonlijkheidstesten.
 
Gelukkig, ik ben door naar de volgende ronde.
voor de mensen die er nog wat over willen weten, ik kan nu spreken.

het boek
de lucht in, waarom met u ? Is zeker handig voor de selectie !
staan een hele hoop nuttige dingen in.

8 van de 9 mensen zijn vandaag in pak verschenen.
dus in mijn geval was een pak niet overdone ......


Nu op naar ronde 2.
en mensen bedankt voor de reacties op dit topic !
 
Ik heb De lucht in, maar waarom met u? besteld, ik hoop wel dat ze hem snel bezorgen. Heb ik nog even de tijd om hem door te nemen. Weet iemand toevallig hoe lang dat ongeveer duurt??
 
Iemand een idee waar ik Zestig snelrekentrucs van Edward H. Julius kan kopen/bestellen? Mijn hoofdreken skills zijn nogal belabberd en die wil ik hiermee een beetje opkrikken
 
Back
Top