sollicitatie formulier Klu

Royal

New member
Ik had een vraag over het sollicitatie formulier van de Klu want wat moet je precies invullen bij luchtmachtondereel??
 
Onderdeel is Vliegoperatien en de functie is dan officier-vlieger. Maar het is geen halszaak hoor, ze begrijpen het either way wel.
 
Onderdeel is de vliegbasis. Als vlieger hoef je hier eigenlijk niks in te vullen. Je weet tenslotte nog niet wat je gaat vliegen.

Maar als je bijv. voor bewaking wilt dan kun je aangeven op welk onderdeel je het liefst zou willen werken!
 
zo alles in gevuld en opgestuurd nu alleen nog wachten op de datum voor mijn eerst keuring:airforce:
 
Onderdeel is de vliegbasis. Als vlieger hoef je hier eigenlijk niks in te vullen. Je weet tenslotte nog niet wat je gaat vliegen.

Maar als je bijv. voor bewaking wilt dan kun je aangeven op welk onderdeel je het liefst zou willen werken!

Ha Airbabe jij ook nog hier, alles goed?
 
Tuurlijk ben nog altijd online :p!! Volg van iedereen zo'n beetje hoe het gaat met alle keuringen! En wat er verder nog aan leuks wordt geschreven!

Met mij alles goed hoor, veel bezig met de studie! en met jou ook alles goed?
 
Echt top!! Hoop echt voor je dat je het allemaal gaat halen!! Ik zal voor je duimen!
Voor mij is het inmiddels alweer bijna 5 maanden geleden dat ik werd afgekeurd op de GVSS, maar het blijft nog steeds balen!! Lastig om het zomaar los te laten!

Maar ik hoop na deze studie toch bij de KLu te mogen gaan werken, wel in een ander functiegebied, maar wellicht kom ik je dan nog tegen :)
 
Ik had een vraag over het sollicitatie formulier van de Klu want wat moet je precies invullen bij luchtmachtondereel??

ik had niks ingevuld in dat onderdeel, gewoon doorgegaan naar de volgende onderdeel dat in het bijzonder alleen voor kandidaat vliegers was bestemd. Oh, en in het onderdeel daarvoor kies je al waarvoor je solliciteert, dus dat is vrij duidelijk ;)
 
Nu er toch een topic over is kan ik gelijk ook ff mijn vraag stellen:
Bij boekje van de Militaire Inlichtingendienst wordt er vaak gevraagd om een "tijdvak". Wat wordt hiermee bedoeld? Gewoon van ... tot .... ?

Voorbeeld:
Opleiding: VWO
Adres: blablastraat 16
Plaats: Boermerend
Tijdvak: 08-2001 tot heden

Zo goed?

Istria
 
Last edited:
Klopt idd alleen had ik er in plaats van heden het jaar opgeschreven dat je waarschijnlijk je diploma haalt.

Groeten
 
Back
Top