AF piloten

zou kunnen toch

Er zullen vast wel een aantal airworkers zijn die Frans heten...euh...spreken.
 
.. Of die stess met die mooie tieten van dat Youtube filmpje nog in dienst is bij jullie !!
 
Helaas waren die mooie tieten van die stess op het filmpje niet van Air France ;) Hoewel er wel een heleboel lekkere meiden rondlopen hier :kiss:
 
Hoewel er wel een heleboel lekkere meiden rondlopen hier :kiss:

EN ze zijn ook nog Frans , met dat kittige accentje als ze Engels praten.D@mn , somebody stop me!Of beter gezegd: Merde , quelq'un arrete moi.
 
Als je bij Air France wilt gaan vliegen moet je dan Frans hebben afgerond als eind examen op het voortgezet onderwijs?
 
Tis wel verstandig, maar eindexamen Frans is vergeleken met wat je moet kunnen vwb Frans helemaal niets. Je moet Frans van voor naar achteren kennen. Voordat ik aan de selectie ben begonnen, heb ik een intensieve cursus Frans van 3 weken in een taleninstituut in Vught doorlopen. Er vliegen heel weinig buitenlanders voor Air France. Ikzelf ken een Britse FO, tweetal Belgen (Wallonen) en een Italiaan. Voor ons Nederlanders is het iig heel moeilijk je Frans op peil te houden. Voordat ik selectie deed, had ik (en nog steeds) een relatie met een Franse stewardess bij Air France. De reden dat ik naar Frankrijk ging, was meer voor haar en onze twee kinderen, zodat zij opgroeien in een en dezelfde omgeving met de zelfde cultuur.
 
Back
Top