kwaliteit en toekomst opleidingen

BravoGolf

New member
Hallo iedereen,

Ben naar de KLS en NLS geweest tijdens de open dagen en heb deze site al redelijk uitgepluist over welke opleidingen er nog meer zijn. ik ben er bij mijzelf zo ongeveer wel uit over wat ik als eerste wil gaan proberen. daarom hieronder een top 3 of meer waarvan ik denk die die het meeste potientieel bied bij toekomstige werkgevers. En dan het liefst KLM, Martinair(alhoewel die alleen maar vliegers ontslaan op het moment) en transavia.

1. KLS
2. martinair flight school
3. NLS
4. evt Stella of EPST.

Ik hoor graag wat jullie hier van vinden en wat jullie bijvoorbeeld het best is bevallen. Nogmaals, ik heb totaal geen ervaring met de opleidingen en de kwaliteit ervan, dus alle input is erg gewaardeerd.

Alvast een goed nieuwjaar,

Frank
 
Last edited:
Here we go again!...

Sorry maar denk dat dergelijke topics al redelijk uitgemolken zijn..
Gebruik de search optie en lees aandachtig alle topics..
Om voor ieder nieuw lid een zelfde topic te starten lijkt me een beetje overdreven..

Succes en welcome to airwork btw.

Groeten en goede jaarwisseling.
 
Als altimiter zegt, er staat al veel info op deze site. Het hangt ook af van je eigen financiele plaatje, zo heeft KLS de beste financieringsmogelijkheid en het beste garantiefonds. Ook kom je op dit moment met enkel een KLS diploma bij de KLM te werken.

Stella zou ik nooit heen gaan, als je de ervaringen op dit forum leest en ook ervaringen van anderen hoort (niet specifiek de school zelf maar vooral de toekomstmogelijkheden).

Verder zou ik eens rond gaan lezen, dit topic is denk al 10 keer eerder geplaatst in bijna dezelfde vorm.
 
Dat je van je ouders naar andere opleidingen mag kijken.... ;)

jaja;),