Vrijetijd tips

Euhm André,

ik ben één hele keer geweest en ook niet één keer over FS oid gesproken. Ik bedoelde dat ik eerder het gamen zag gebeuren waar iedereen vol ovegave zijn vrije tijd hier aan besteed dan dat er piloten een optreden zouden geven. That's all.

Ik heb trouwens ook een rondje meegevlogen in de Stinson. Mooi. Niets anders.
 
Last edited:
@ cpt. Kebab,

Ik had eigenlijk niet anders verwacht:D

@ All others,

Met een beetje geluk kan je een hoop succes hebben met een Airwork Band. Zoals je ook kan zien aan onderstaande act genaamd Dos Gringos (check ook http://dosgringosrocks.com voor de teksten) Dit zijn 2 F16 vliegers die voor de gein eens een paar nummers gemaakt hebben en nu in de hele comunity WERELD beroemd zijn. De teksten zijn dan ook wel erg goed! Het scheelt wel wanneer je een beetje het F16 jargon kent, maar het blijft leuk.

Link naar het youtube filmpje want ik kan hem hier niet invoegen om een of andere reden.

En voor de liefhebbers nog een keer Going in for Guns

[YOUTUBE]http://nl.youtube.com/watch?v=ZIIR2LJ1FbM[/YOUTUBE]

Voor de tere zieltjes onder ons, burger vliegers zijn natuurlijk wel wat verfijnder dan deze militaire jet jocks, al is het alleen maar omdat ze dat zelf vinden. :D

groeten

:radar: André :radar:
 
Last edited:
wikipedia!!

Als ik op die site ga vind mijn vrouw mij 's ochtends met mijn hoofd op het toetsenbord en 20 lege blikken bier.
 
- Vriendin (Heel duur)(stressvol)
- Kleiduiven schieten (kan heel duur zijn)(stress kwijt)
- Duiken (goedkoop)
- Airworken

verder gaat FD me leren skieen, als ik hem 737's leer vliegen.
 
Hee Overload,

als ik FD nu eens leer drinken, krijg ik dan ook ski les...

ik heb voor mn verjaardag een paar skilessen kado gekregen, denk dat mn vrouw me nog meer thuis wil hebben. heb 0 ervaring op de latten
 
ahh welnee!

Ik heb in dec ook een weekje van de vrisse berglucht genoten!
Er gaat niets boven skieen, zeker voor het seizoen aan! Heerlijk rustig, de hele dag super pistes en we hadden fantastisch weer! Man.. het is bijna mooier dan vliegen ;)
 
Airwork Ski kamp

Airwork Ski kamp

Overload,

Mijn idee, voor een paar centen vlieg je met Ryanair vanuit Weeze naar Bergamo, en daar valt genoeg te skieen, en daarna apreskieen!

Voor € 15.- heb je al een retour Weeze - Bergamo en ja, dat is INCLUSIEF de belastingen! Maar wel exclusief € 6.- voor je koffer.

Maar wanneer je alleen maar mee gaat voor het Apreskieen heb je die ook niet nodig:D

Groeten

:radar: André :radar:
 
Als jullie met de hele zooi richting de Rockies komen, gaan we met zn alle naar Keystone, Breckenridge , Vail, A-basin, Loveland en/of Aspen toe. Allemaal binnen een straal van 2.5 uur rijden van mn huis. Roep maar wanneer.

Genoeg ruimte in de woonkamer om te crashen. De hond slaapt in mijn bed.

Kliko -

I might take you up on that... Vergeet niet dat het hier in de ijle lucht (DEN 5280' en Keystone op 7200') een thuiswedstrijd voor me is... ;) Since you are the senior guy though however, verwacht ik inderdaad het een en ander te kunnen leren op drink gebied. Daar tegenover staat gratis ski les en noodless.

Overload -

Tegen de tijd dat ik klaar ben met line training ben jij of kaal of grijs. :grijns:

FD
 
Zeg na mn Dorint bezoekje mocht Diana me al niet meer, als jullie nou met zn alle 7000 KM gaan vliegen voor een ski/zuip feestje krijg ik een ban op deze site....


FD
 
Zeg na mn Dorint bezoekje mocht Diana me al niet meer, als jullie nou met zn alle 7000 KM gaan vliegen voor een ski/zuip feestje krijg ik een ban op deze site....
FD

Ben ik best voor in hoor FD,
voor Viper1983:

Gistermiddag vrolijk aangekomen in het o zo mooie Grindelwald in Zwitserland. Vanochtend even de tv aangezet, gisteren een lift van de katrol geraakt hier, he ben ik blij dat ik daar niet inzit.
Vol goede moed skischoenen aan, wandelen naar het treinstationnetje, willen we een skipas kopen... meneer de treintjes rijden niet ivm wind etc.. (kun je nagaan)
Maar er waren 3 andere liften open ergens anders. Bus gepakt en een kwartier later stonden we voor de lift, willen we een skipas kopen: meneer dat loont niet, alle mensen van de omringende dorpen zitten op de 4 pistes. Koffie drinken en een uur later eventjes kijken hoe het er voor stond. Meneer ergens anders is een gondeltjeslift opengegaan daar kunt u skien, bijna niemand daar. Half uur in de bus. Wij willen een skipas kopen: sorry meneer de skilift is weer dichtgegaan ivm de wind... hoe erg wil je het hebben. Omdat we toch wilden skien bij het allereerste gebied een speciale pas gekocht en toch 2,5 piste kunnen doen omdat de liften dichtgingen.

Viper, dat is pas tijdsverdrijf in de bus opgepropt als een koe staan en van dalstation naar dalstation rijden...

Ach dinsdag ben ik weer in Nederland, donderdag weer naar Oostenrijk, hopelijk dan wel goed weer :airforce:
 
Naudjuh

ga dan ook gewoon naar Oostenrijk! :grijns:
Ik heb daar in december heerlijk van de sneeuw genoten. Omdat ik voor het seizoen aan was waren niet alle liften open maar toch zeker 80 % was in gebruik.
Met een bus van dalstation naar dalstation. pfff dat is *** zeg! Ik zoek meestal wel de grotere ski gebieden op. Het je zo 80 Km aan skipiste, moet genoeg zijn.

@ FD

Ik kom zeker met mn skischoenen naar je toe buddy!
 
zoek meestal wel de grotere ski gebieden op. Het je zo 80 Km aan skipiste, moet genoeg zijn.

Ja die kilometers piste heb je hier zeker, maar als alle liften dicht zijn door de wind etc wordt het toch vrij moeilijk he :grijns: Van dalstation naar dalstation per bus is inderdaad ***, maar je zocht toch bezigheden voor in je vrije tijd ;) heb vandaag de kapotte lift zien hangen, dan rijd ik toch liever met bus van dalstation tot dalstation ipv omlaag te zakken maarja...
zie hier: http://www.beo-news.ch/abns 2008/jan 2008/sessellbahn freitag 04.htm

Volgende week lekker skiles geven in Oostenrijk als het goed is. :)

Overload,
Mijn idee, voor een paar centen vlieg je met Ryanair vanuit Weeze naar Bergamo, en daar valt genoeg te skieen, en daarna apreskieen!

Valt reuze mee, ik moest nog meer dan 4 uur met de bus vorig jaar voordat ik in ST. Christina zat (grootste skigebied van Europa Viper, maar wel Italie ;))..
Verder is mijn vrije tijdsbesteding navigatieplannen maken om binnenkort uit te gaan voeren, of mag ik dat geen vrije tijd noemen...
 
Last edited:
Wat een jaar gaat het worden voor mij. Ga echte vliegtuigen leren vliegen, ga leren drinken als een echte man, kan mn geluk niet op! :grijns:

Prik maar een datum heren, my casa is your casa!
 
Back
Top