Ik wil graag mijn FAA & JAA PPL gaan halen aangezien ik deze zomer door amerika wil gaan vliegen om vakantie te houden en gelijk pic uren te verzamelen.
Dit uiteraard met de bedoeling om snel en betaalbaar 150 huur te halen zonder dom weg rondjes te vliegen in NL
zat aan volgende pad te denken.
optie 1
- 20 uur op een TMG in nl.
- verkort JAA PPL SEP bij aaa.
- Daarna de skills bijhouden in NL
- in de zomer uren brommen in de USA op een huur kist.
optie 2
- Gelijk naar www.eaa-fly.com en daar FAA PPL halen ( hoor veel goeie dingen over eea vandaar deze keuze )
- terug in NL conversie doen naar JAA PPL
- Daarna de skills bijhouden in NL
- in de zomer uren brommen in de USA op een huur kist.
Graag zou ik dan willen weten of de uren die ik op een TMG vlieg en bij de andere optie onder de FAA meetellen voor de 150 uur die benodigd is voor de aanvang van de JAA CPL praktijk.
Wees niet geschroomd geef uw visie
Dit uiteraard met de bedoeling om snel en betaalbaar 150 huur te halen zonder dom weg rondjes te vliegen in NL
zat aan volgende pad te denken.
optie 1
- 20 uur op een TMG in nl.
- verkort JAA PPL SEP bij aaa.
- Daarna de skills bijhouden in NL
- in de zomer uren brommen in de USA op een huur kist.
optie 2
- Gelijk naar www.eaa-fly.com en daar FAA PPL halen ( hoor veel goeie dingen over eea vandaar deze keuze )
- terug in NL conversie doen naar JAA PPL
- Daarna de skills bijhouden in NL
- in de zomer uren brommen in de USA op een huur kist.
Graag zou ik dan willen weten of de uren die ik op een TMG vlieg en bij de andere optie onder de FAA meetellen voor de 150 uur die benodigd is voor de aanvang van de JAA CPL praktijk.
Wees niet geschroomd geef uw visie
Last edited: