5 Febr inteken-lijst

----<Cheff>---

New member
In het kader van leer je buddy kennen voor de KMA. Heb ik deze "thread" gestart. Wie weet kunnen we wat organiseren voor dat het hele feest begint en we allemaal serieus moeten kijken.
Dus als je eindgesprek postief hebt afgerond meld het hier even s.v.p.
Kun je ook al je post kwijt aan je vrienden die je hebt leren kennen tijdens de selectie, en gezellige praatjes.

ZET IETS OVER JEZELF NEER, BIJVOORBEELD WAT JE HET GAAFSTE MOMENT TOT NU TOE VIND? OF DE NIEUWSTE NIEUWTJES DIE BELANGRIJK ZIJN VOOR JE BUDDY'S

Cheff

-----<<<<5 Febr klas>>>>>-------

-Vlieger1986
-Jimmychicken
-LuukSkywalker
-Rnld88
-PHO

-----<<<<5 Febr klas>>>>>-------
 
Last edited:
Ik ben er zelf nog niet. Ik heb 2 januari nog de PVS voor de boeg. Met zo'n lekker weertje als vandaag moet dat toch wel lukken, maar je weet het nooit in Nederland.
Ik heb deze topic geschreven, omdat ik nog maar 2 tot 3 weken over heb voordat de kma begint als ik mijn eindgesprek heb, zodoende. Trouwens, het is toch leuk om nog eens iets te organiseren.
 
Waar heb je dat gevonden? Ik dacht (weet het niet zeker) dat het 5 febr was. Maar je zou heel goed gelijk kunnen hebben aangezien 4 febr op een maandag valt.
 
Zet mij er ook maar bij. Zijn er trouwens nog meer mensen die 10 januari naar Utrecht moeten voor de kleding?
 
Back
Top