Bijna vliegramp ..........

Bijna vliegramp??? Wat een bullshit!!!!
Als je een bocht moet maken om elkaar te ontwijken wil dat zeggen dat de TCAS nog geen RA heeft gegeven... En dat wil dus weer zeggen dat het best meeviel... Optical illusion dus....
Als elke keer als iemand een RA krijgt een stukje op nu.nl komt, zouden ze geen tijd meer hebben om ander nieuws te plaatsen....
Maar vind het ook mooie foto!
 
Gewoon een gevalletje parallel approaches op de 18R en 18C met 1000' verticale separatie. Dat een van de kisten een ''scherpe'' bocht maakt is omdat hij van base naar final draait.

Met een lekkere zoom vertekend de laterale separatie enorm.
 
Gewoon een gevalletje parallel approaches op de 18R en 18C met 1000' verticale separatie. Dat een van de kisten een ''scherpe'' bocht maakt is omdat hij van base naar final draait.

Met een lekkere zoom vertekend de laterale separatie enorm.
Yep, vooral de afmetingen in het "echie" en op de foto verraden een boel...
 
Lijkt me op basis van deze foto alleen wat tricky om een algemene uitspraak te doen.
 
Last edited:
Are you talking to me? Het zoomen lukt niet laat staan dat ik iets zie. Er staat een zwaan op? Geen idee. Je zegt het maar. ;)
 
Are you talking to me? Het zoomen lukt niet laat staan dat ik iets zie. Er staat een zwaan op? Geen idee. Je zegt het maar. ;)

gewoon even de foto opslaan en als je hem dan opent kan je met je scroll van je muis inzomen als het goed is. dan zie je dat het KLM toestel er in ge-fotoshopped is :)
 
gewoon even de foto opslaan en als je hem dan opent kan je met je scroll van je muis inzomen als het goed is. dan zie je dat het KLM toestel er in ge-fotoshopped is :)

horsesh*t, dan zijn die wolken, die airbus en al de rest erin geshopped.
goed, mij lijkt het het op een echte foto.
 
gewoon even de foto opslaan en als je hem dan opent kan je met je scroll van je muis inzomen als het goed is. dan zie je dat het KLM toestel er in ge-fotoshopped is :)

Ben ik nou zo blind dan? Ik ga me toch maar weer eens aanmelden voor mijn klasse 1 keuring dan :kerst:

Een bijna vliegramp zie ik er eigenlijk ook niet echt in..
 
Last edited:
Als je ver inzoomt op die klm kist dan zie je dat er om het vliegtuig precies een rechthoek zit met 'vage' andere lucht. Maar goed, ik wil geen ja/nee verhaal maken van iets wat toch geen 'bijna-vliegramp' is.

just my 2 cents
 
in mijn inschatting zijn dat gewoon JPG artifacts omdat het ding in lage kwaliteit (= kleinere grootte) opgeslagen is.
 
Op 13 dec om 19.54 waren er helemaal geen landingsbanen parallel in gebruik volgens de site van de luchtverkeersleiding.

Daarnaast kun je inderdaad zien dat die KLM 744 er in is geplakt als je inzoomd.
 
Back
Top