[Kerstwensen] Beste mensen,

S

Sdg+1

Guest
Fijne feestdagen en alle goeds nu en in het nieuwe jaar !


Hartelijke groet

boerharms :kerst::biertje::kerst:
 
Stelletje Airwork brokkenpiloten, ook vanaf de bank alvast prettige feestdagen and have fun! :D
 
Vetste pensen! Ik bedoel beste wensen allen!

Fijne kerstdagen en een gelukkig 2008!

- Sno -
 
Nou, ik ga er ook maar in mee: Iedereen een gelukkig en accident-vrij 2008 toegewenst

gegroet vanwaar waar de blaasbalg weer op volle toeren draait, IOM

Climb350
 
Ho Ho Ho ! ! !

Fijne dagen!

(dit jaar gelukkig geen airworkpost met de beste wensen van een of andere directeur van een 'Virtual Airline'. :grijns:)
 
To all my friends who send me best wishes for 2007:
It did fuck all.
For 2008, could you please send either money, alcohol or petrol vouchers.
Cheers.

MG
 
Last edited:
De reacties in het uren topic vallen me dit jaar een beetje tegen. :kerst:

Nietemin prettige feestdagen en een gezond en gelukkig 2008! :biertje:
 
santa-airplane.jpg
 
Die foto is al net zo'n klassieker als Santa's checkride :kerst:

Ook namens mij uiteraard iedereen fijne kerstdagen een gelukkig nieuwjaar gewenst! Ik bedank jullie allemaal hartelijk voor al jullie constructieve, kritische, grappige en serieuze bijdragen aan de site afgelopen jaar. Dankzij jullie is het voor mij na zo'n 9 jaar nog immer leuk 'werk' om deze site te runnen.

Voor 2008 hoop ik dat Art Horizon de trends en de quotes op het board blijft volgen, Iz het financiële plaatje in de gaten blijft houden en dat Overload zijn kalmte houdt onder het verbale geweld in de Ryanair topics. Hij doet mij denken aan Tijgert ten tijde van Air Holland (het was toch Air Holland?), buitengewoon loyaal.

Ik wens alle lowtimers een goede, vliegende baan toe en alle selectiekandidaten een toelating tot de KLu/Marine of de school van hun keuze. Moge de studenten hun ATPL-theorie halen komend jaar, en de anderen hun RPL, PPL, GPL, GMB, ratings, command en wat zij ook verder hopen te behalen. Voor de zweefvliegers onder ons hoop ik op een mooi seizoen vol met cumuli. Ik kom jullie vast wel tegen tijdens een overland (houd de Tango callsigns in de gaten), want 2008 moet toch wel een keer 300 of zelfs 500 km met zich meebrengen. Dit keer neem ik afdoende maatregelen om te voorkomen dat ik naar beneden moet voor een plaspauze te Emmerich. :angel:

Wat commands betreft: zo langzamerhand moet het percentage gezagvoerders toenemen op het board: de co-piloten van jaren terug zullen nu wel zo'n beetje van rechts naar links verschuiven. Ik ben trots op jullie allemaal. Velen van jullie zijn op Airwork gekomen als wannabe's of beginnende vliegschool-leerlingen met een onzekere toekomst. Mooi te zien waar iedereen terecht is gekomen. En degenen die er nog niet zijn: 2008 wordt ook voor jullie zeker en vast een goed jaar.

Enkele Airworkers zijn (ernstig) ziek en ik wens hen veel sterkte en beterschap toe. In het bijzonder wens ik één oude, trouwe Airworker sterkte en een spoedig herstel toe. Ik weet niet of hij hier met zijn Airwork-naam genoemd wil worden dus doe ik dat maar niet, maar hij was op een van de eerste Airwork BBQ's aanwezig als leerling, heeft later een prima vliegende baan gekregen, maar raakte dit jaar zwaar gewond bij een auto-ongeluk in de VS. Ik hoop van harte dat hij er weer bovenop komt.

Wat Airwork betreft: voor 2008 staan er wederom een paar nieuwe functionaliteiten op stapel waarmee ik jullie verblijf op Airwork weer wat aangenamer hoop te maken. Als er dingen zijn die jullie missen of juist overbodig vinden, of bepaalde informatie slecht vindbaar vinden, dan hoor ik dat natuurlijk graag. Ben altijd blij met feedback en ik probeer er altijd wat mee te doen.

2008 betekent ook de traditionele en supergezellige Airwork BBQ waar ik altijd weer blij verrast ben door de gezichten die ik eindelijk achter de namen zie, naast de vertrouwde gezichten van deelnemers als El Stevo (die het aan zijn stand verplicht is ook tijdens deze editie weer acte de présence te geven).

Tot slot mijn bijzondere dank aan Exupery, die dit board alweer de nodige jaren in in de gaten houdt als ik op vakantie ben.

Nou, tot dusver mijn virtuele kerst-speech. Ik toost een al even virtueel glas wijn op jullie. Vlieg ze en fijne feestdagen!
 
Prettige feestdagen en een rond&gezond 2008!

Laat het bier maar vloeien en de rollades rollen.

Winds,

WvdB
 
2008 betekent ook de traditionele en supergezellige Airwork BBQ waar ik altijd weer blij verrast ben door de gezichten die ik eindelijk achter de namen zie, naast de vertrouwde gezichten van deelnemers als El Stevo (die het aan zijn stand verplicht is ook tijdens deze editie weer acte de présence te geven).

Vlieg ze en fijne feestdagen!

Ik ga mijn best doen.....................

Iedereen fijne dagen en een goed 2008.....................
 
Mooie toespraak Diana!!

Iedereen fijne feestdagen en een gelukkig 2008!:kerst:
 
Back
Top