Vraag aan beroepspiloten: Max. aantal vluchten per maand?

Djanello

New member
Wat is het maximum aantal vluchten dat je ooit hebt gemaakt in 1 maand? (apart gelogd in je logboek?)

(Ik heb de info nodig voor een klein projectje waar ik mee bezig ben)

p.s; excuses voor het verkeerd plaatsen van dit topic :biertje:
 
Last edited:
holy moly!! :eek:

Ik ging uit van max 50 ofzo. Tijd om ff wat zaakjes bij te stellen!! :airforce:

Alvast bedankt!
 
bij lufthansa cityline moet het maximum wel rond de 70 legs per maand hebben gelegen. Soms 6 sectors op 1 dag.
Vanaf 2008 geldt er bij mijn weten echter een nieuwe stringentere JAR regelgeving omtrent het aantal vlieguren en sectoren.
Details weet ik niet, maar bij CLH gaan ze van max 6 om 2 naar max 5 om 3 (correct me if i'm wrong)

succes met je studie
 
Deze maand zo'n 20 sectoren.
Vorige maand 6, en dat zonder vrije dagen!

Een complete maand zonder vrije dagen :1855: Klinkt als een vorm van wurgcontract.
óf je hebt het kantoor staan stofzuigen, óf je bent een paar dagen in orbit geweest;)
 
Een complete maand zonder vrije dagen :1855: Klinkt als een vorm van wurgcontract.
óf je hebt het kantoor staan stofzuigen, óf je bent een paar dagen in orbit geweest;)

Begrijpend lezen is ok ano 2007 nog steeds een kunst!!

Afin, max aantal vluchten per maand voor mij? Geen idee, maar max. uren is 120 en gelukkig heb ik tegenwoordig 3-4 maanden nodig om dat (=120 uur) bij elkaar gevlogen te krijgen.
 
Last edited:
Deze maand, let wel gepland: 66 legs, 15 overnachtingen, 10 vrije dagen, denk zo´n 100 vlieguren... Daar kan nog meer bij! (paar dp-aenderungen)....
 
Back
Top