Goed Leesvoer voor mensen die vlieger willen worden.

Count Blah

New member
Bij de december edititie van Piloot en Vliegtuig zit een aparte special over Vliegopleidingen.

Er staan diverse interviews in met leerlingen en heel veel artikelen over de verschillende vliegopleidingen die worden aangeboden.

Kopen dus, doe er je voordeel mee.

Gr CB :biertje:
 
Hoeveel betaald P&V je voor deze reclame? ;)
Nee, inderdaad best interessant met scholen waar ik ook nog nooit van gehoord dat (of dat goed of slecht is, geen ik even geen oordeel over...) Interessante stukjes, ook van Schellinger en Cocheret.
So, where's my share now Count? :biertje:
 
Lijkt me ook handig,
dan krijgt de desbetreffende persoon ook niet dezelfde mailtjes telkens!
 
Adres

Adres

Ik denk dat ze graag je adres willen hebben, omdat ze dan weten dat je er interesse in hebt zodat de scholen meteen je email en gewone postbus vol kunnen spammen!

Groeten

:radar: André :radar:
 
Opzich een aardig boekje met redelijk wat info over de verschillende scholen die er zijn (Stella ontbreekt....) Wordt alleen weinig gezegf over de plaatsing van studenten, waar zijn ze zoal terechtgekomen. Voor de rest een leuk boekje dat helpt bij je keuze.
gr
 
Hallo

Vandaag aan het werk geweest voor me centen voor me PPL en toen ik thuis kwam had me moeder hem al klaar liggen. Ziet er goed uit! Wel erg herkenbare teksten over alle vliegscholen niet veel nieuws maar die persoonlijke ervaringen zijn wel leuk. Denk dat ik hem morgen maar even uitgebreid ga bekijken of er toch nog betere mogelijkheden zijn dan de KLS.

groeten Kazer
 
Boven de meeste pagina's in het boekje staat: "Advertorial". Zegt genoeg lijkt me. Maar voor de mensen die nog geen idee hebben welke mogelijkheden er zijn is dit wel een idee om daarachter te komen.
 
Ik denk dat ze graag je adres willen hebben, omdat ze dan weten dat je er interesse in hebt zodat de scholen meteen je email en gewone postbus vol kunnen spammen!

Groeten

:radar: André :radar:

Ik denk (lees:weet zeker) dat dat enigszins tegen de nederlandse wet is, en dat ze dat daardoor ook niet direct zullen doen :rt:
 
Best jammer, ik had gehoopt op een mooi overzicht van alle vliegopleidingen met een mooi objectief beeld t.a.v. kwaliteit etc.
Helaas is het gewoon een reclameboekje geworden.....
 
Best jammer, ik had gehoopt op een mooi overzicht van alle vliegopleidingen met een mooi objectief beeld t.a.v. kwaliteit etc.
Helaas is het gewoon een reclameboekje geworden.....

Dat vond ik nou ook. Wel jammer. Had meer concrete info verwacht, alle gegevens op een rijtje oid. Had graag een overzicht gezien van alle opleidingen naast elkaar met de duur, kosten, evt. de vloot.. Zodat je de verschillen een beetje op een rijtje hebt.
 
Idd. Denk niet dat een dergelijk boekje/verslag snel zal verschijnen..... Het boekje wat verschenen is blijft reclame...
gr
 
Kan t nu wel online gezet worden die special?? Hij is toch al niet meer te koop.. :angel:

Lijkt mij wel interessant!
 
Boven de meeste pagina's in het boekje staat: "Advertorial". Zegt genoeg lijkt me.

Houd er dus wel rekening mee dat dit nogal een positief beeld gaat geven van de scholen, het is letterlijk reclame. Maar idd, ik heb het gelezen en het geeft je een redelijk beeld van wat er allemaal op de 'markt' is.
 
In dat boekje staan verschillende scholen niet eens gemeld, maar het geeft wle een aardig beeld ja. Heb hem helaas alleen hard-copy. Misschien is ie op de site te vinden?
gr
 
Back
Top