Hijackers - Wat zou jij doen

Ik weet dat ik door deze topic te openen het deksel op mijn neus te krijgen en bakken kritiek maar dit is toch wel een serieus thema :1855:

wat zou jij doen moesten er passagiers aanboord zijn jouw vliegtuigen proberen te kapen?

aub ipv me dood te schelden, antwoord er geen normaal op zonder bakken kritiek, het is een tafereel dat kan voorkomen

Ik kom net na een dag vliegen de kroeg uit, en begin me nu toch echt een beetje af te vragen of hier iemand schrijft die de nederlandse taal nog niet helemaal onder de knie heeft en plannen aan het smeden is om een vlucht, van bv. de Emirates, te overmeesteren om zo dichterbij zijn idealen te komen....

Of, ik heb er gewoon een paar teveel op.....

:biertje:
 
Dus als ik een paar rondvliegende stessen en passagiers wil zien tijdens een vlucht, moet ik gewoon de cockpitdeur plattrappen? :grijns:



Als je in de lucht hangt, zijn die stessen en passagiers dan niet per definitie aan het rondvliegen?
 
Ik kom net na een dag vliegen de kroeg uit, en begin me nu toch echt een beetje af te vragen of hier iemand schrijft die de nederlandse taal nog niet helemaal onder de knie heeft en plannen aan het smeden is om een vlucht, van bv. de Emirates, te overmeesteren om zo dichterbij zijn idealen te komen....

Of, ik heb er gewoon een paar teveel op.....

:biertje:


Heerlijke post.

Gr,

FD & Q. (met 5 vrouwen bij Q-nimbus thuis)
 
outflow valve full open, emergency descend and severe pilot induced turbulence... voordat ze iets kunnen eisen.

zijn die outflow valves niet zo gemaakt dat ze op een bepaalde hoogte gewoon weer dichtgaan?? Denk dat dat ook niet veel zin heeft..

Neem gewoon mn opgevoerde vliegenmepper (1 microfahrad condensator) mee en gebruik ik als stungun:airforce: moehaha
 
zijn die outflow valves niet zo gemaakt dat ze op een bepaalde hoogte gewoon weer dichtgaan?? Denk dat dat ook niet veel zin heeft..

manual cabin controll and position outflow valve fully open.... gaat hij echt niet meer dicht hoor :D
 
interesant een emergency descend van 5 minuten!!
is dat met een cirrus met getrokken BRS??

k.
 
Die heerlijke reacties van FD af en toe :biertje:

En dan nog zo'n goude

Ik kom net na een dag vliegen de kroeg uit, en begin me nu toch echt een beetje af te vragen of hier iemand schrijft die de nederlandse taal nog niet helemaal onder de knie heeft en plannen aan het smeden is om een vlucht, van bv. de Emirates, te overmeesteren om zo dichterbij zijn idealen te komen....

Of, ik heb er gewoon een paar teveel op.....

:biertje:

Heb jij nog wel bloed in je alcohol:eek::biertje:

Winds,

WvdB
 
Ik heb altijd geleerd transponder op 7500 en alles wordt geregeld :haha:


...
En als het echt allemaal mis gaat, heb ik altijd een goede fles Jack Daniels bij me waar ik naar kan grijpen.

FD

Kun je inderdaad ook goed mee meppenmet zo'n fles hoor en als je hem afbreekt draaien die baarden als spagetti rond de tanden van een vork ...
 
Ik kom net na een dag vliegen de kroeg uit, en begin me nu toch echt een beetje af te vragen of hier iemand schrijft die de nederlandse taal nog niet helemaal onder de knie heeft en plannen aan het smeden is om een vlucht, van bv. de Emirates, te overmeesteren om zo dichterbij zijn idealen te komen....

Of, ik heb er gewoon een paar teveel op.....

:biertje:
Grappig die opmerking :grijns: helemaal aangezien onze topic starter ook een thread heeft gemaakt over het vliegen/solliciteren bij emirates airlines :biertje:

Maar ontopic; ik zou echt niet weten wat ik in zo'n situatie zou doen. (vandaar dat er waarschijnlijk ook trainingen voor zijn) maar die vallen onder bedrijfsgeheim, dus veel wijzer wordt je niet van deze thread.
 
wat zou jij doen moesten er passagiers aanboord zijn jouw vliegtuigen proberen te kapen?

Dan stuur ik er onze flight attendant op af en dan weet ik zeker dat ze na 5 minuten hun excuses aan zullen bieden.
Heb dat mokkel gezien als de catering niet naar haar zin is!!!!
 
er alles aandoen om de cockpit deur gesloten te houden

Als ze dan toch binnen zouden geraken en er is 100% zekerheid dat ons toestel gebruikt zal worden tijdens een zelfmoord missie de luchtmacht toestemming geven om ons neer te halen :p
 
Dan stuur ik er onze flight attendant op af en dan weet ik zeker dat ze na 5 minuten hun excuses aan zullen bieden.
Heb dat mokkel gezien als de catering niet naar haar zin is!!!!

Hahah! idd! "Zo jongens, nu is het leuk geweest. Ga nou maar weer lekker terug naar je zitplaats en geef mij dat mes nou maar, het is veel te gevaarlijk om met die scherpe dingen te spelen.":grijns:
 
Origineel gepost door touch and go
Dan stuur ik er onze flight attendant op af en dan weet ik zeker dat ze na 5 minuten hun excuses aan zullen bieden.
Heb dat mokkel gezien als de catering niet naar haar zin is!!!!

Of je stuurt haar mannelijke collega op hem af, weet niet wat erger is!

Groeten Supergrover...
(de echte)
 
Helaas is de Tjetjeense Super Grover met zn Zil vastgelopen in de modderpoel van Grozny... Tot die tijd neem ik zn taken waar :rt:

Mocht mijn vliegtuig gekaapt worden dan trek ik gewoon mn rode cape aan met mn middeleeuwse helm. Mag een fles zelfgestookte wodka ook als wapen FD? :biertje:
 
Gewoon zo'n dingetje achter jullie deur plaatsen.
Let wel, met de goeie kant naar achteren!

mine-m18.gif
 
Back
Top