TV-serie over vliegers-in-opleiding

Ik kijk ook al meer dan half jaar uit na deze serie!! Benieuwd of ik nog op film ben @ de po1 en opendagen ze waren toen beide aan het filmen!:D
 
Dat komt omdat jij niet zo lang geleden selectie gedaan hebt:p, de opnamed bij po1 en dergelijk waren ong. 7 maand terug al:p
 
Nee het wordt vanaf 26 januari 21:30 op Net 3 uitgezonden.. ;)
Wij werden een paar weken geleden op de KMA nog gevolgd.

Groeten van je PO2/FAM/VMO maatje ;)
 
Die camera ploeg is zwaar irritant op IP. Hebben we eindmars en dan lopen ze naast je met uber fel lampje en je ziet geen flikker meer. Maar in de november lichting zitten 2 mensen die gefilmd werden en met beetje geluk sta ik ook nog op tv :p

Het filmen in ieder geval afgelopen en nu maar wachten tot januari.
 
StarMick is gewoon wat jaloers dat hij met dat uber-felle lampje in de schaduw van de enorme schouders van dawnpilot valt ;-)
 
Ik zie dat de datum van uitzending inderdaad is veranderd!

En zo te horen vermaken jullie je wel op de KMA!

Ik mag hopelijk in april opkomen!
 
hey redskull, hoezo mag jij in april opkomen?? heb je je eindgesprek al gehad?? ik krijg hem namelijk volgende week en ik ben benieuwd wanneer ik dus mag opkomen!! als ik mag kiezen tussen februari en april, zit ik toch te denken om april te kiezen...
 
Mijn periode is van augustus tot februari haha, als je bang bent voor sneeuw moet je zeker die klas niet pakken :D..
 
wie zegt dat ik bang ben voor een beetje sneeuw?? dat doet mij niet zoveel, ik werk nu thuis ook gwoon buiten enzo(boerderij;)) dus of ik dat nou thuis doe of op de KMA, dat maakt niet uit:p alleen als ik in april kan, dan kan ik nog ff lkkr relaxed op vakantie ofzo...
 
Back
Top