Katana vliegen voor 55 euro per uur

gelderen

New member
Ik heb een participatie op een DA20 Katana op lelystad. Ik ben overgestapt naar de DA40 dus heb de participatie te koop.

Iemand interesse om goedkoop (55 euro per uur) vlieguren te maken in een 2 persoons Katana vanaf Lelystad?
Laat het dan even weten.

Groeten,
Eelco
 
Das dan de FLK of niet? Ben ook wel benieuwd, wat zijn de eenmalige en de jaarlijkse kosten?
 
Klinkt goed ! Ben ook benieuwd naar de overige informatie. :kiss:
 
Mocht er meer interesse zijn: Ik moet helaas mijn aandeel in de Katana wegdoen, aangezien ik een baan heb gekregen in het buitenland.

Het is echt een super concept: 55 euro per uur, en 343 euro per jaar vast. Kan je niet tegenop met huren!
 
Intresse.

Intresse.

Hallo,

Ik weet niet of de participatie nog te koop is, maar ik heb wel intresse. Ik vlieg nu een scheibe maar wil eigenlijk overstappen naar een katana. Nu lees ik dat het 55 per uur kost en 343 per jaar. Met hoeveel mensen is dat en zijn er nog meer kosten aan verbonden. en natuurlijk, wat wil je hebben voor jou deel?

gr. Michael
 
@ mdelange73

Ik kan het je aanraden. Ook ik heb eerst Scheibe gevlogen, maar als je eenmaal in de Katana gezeten hebt wil je niet meer terug....En voor het geld hoef je niet te laten.

:rt:
 
katana

katana

Mijn participatie is enkele weken gelden verkocht... maar ik geloof dat er nog wel eeb participatie vrij is.
De katana is een schot in de roos geweest voor mij, ik heb al mijn hourbuilding erop gedaan en nu helaas mijn participatie weg gedaan... snif snif. Vooral met dit mooie weer is het een gemis! Ik den k dat ik vast nog wel een keer met een participant mee mag vliegen ;)

Enne ik ga naar ryanair. Ben nu met de type bezig.

Ik dacht dat er op www.airpool.nl wel wat vluchtjes in de katana stonden... ;)
 
heerlijk kistje.
van de week weer wat mooi rakjes gevlogen..
vrijdag; EHLE-EDKV-EDFZ-EDKM-EHLE
en Maandag: EHLE-EDWL-EDWB-EDLT-EHLE
Zou het bij een vliegclub niet zo snel doen ivm met het financiele plaatje..
Lang leven de participatie op de PH-FLK! :D

cheers and regards:rt:
 
Hallo,

Ik weet niet of de participatie nog te koop is, maar ik heb wel intresse. Ik vlieg nu een scheibe maar wil eigenlijk overstappen naar een katana. Nu lees ik dat het 55 per uur kost en 343 per jaar. Met hoeveel mensen is dat en zijn er nog meer kosten aan verbonden. en natuurlijk, wat wil je hebben voor jou deel?

gr. Michael

Als je nog interesse hebt stuur me even een mail.
eelco@vangelderen.nu

Groeten,
Eelco
 
Ik ben heel druk bezig met Bert om een participatie te zoeken.. Dus als hij nog beschikbaar is stuur ik je vanmiddag vast een bos bloemen en maak dan meteen alles in orde met je.

Groeten joeri
 
Mensen,

Kan iemand mij alle ins & outs over die particitapties vertellen? Voor en nadelen, ervaringen, etc Ik heb er wel oor na. Mijn intenties zijn goedkoop uren maken met zo'n toestel voor mijn CPL. Tenzij er een goedkoper manier is? Voordat er opmerkingen/vragen komen: Nee (voorlopig) nog geen interesse in de VS of een ander oord.
Kan ik zo'n toestel misschien lenen (lees: huren) voor hetzelfde bedrag of iets meer? Maw: ik doe niet mee met zo'n participatie, maar ik maak er dan wel gebruik van.

Alvast bedankt

Grt RAH
 
Je mag op de kisten van de stichtingen alleen als PIC vliegen als je een participatie hebt. Wel kun je een keertje een proefles of een demovlucht krijgen als ik het goed heb.
 
Back
Top