Stand van Zaken Deel 21

Status
Not open for further replies.
Ik heb al behoorlijk goed geleerd ja... maar ik heb nog een paar dagen he;)

Maar het is gewoon een kwestie van crosschecks en powersettings uit het hoofd kennen, dus dat is geen probleem.
 
Alright, ik ga aan het updaten.

EDIT: Hoe is het myr88 vergaan? ALs iemand iets van zijn selectie afweet, let me know :)

EDIT2: Oke, iedereen staat er in, nog op volgorde ook ;)
 
Last edited:
Vandaag po1 gehad, en ben door :yeehaa:

T ging prima :)

Van de 15 mensen zijn er 7 door.

24 januari heb ik GVSS intake, dus de komende tijd lekker mn blauwe boekje leren :)

PS. Jij ook good luck kaasie! Misschien zien we elkaar wel tijdens de GVSS ofzow!
 
Last edited:
Goed bezig red! Top!
Behoorlijk netjes dat je die instrumenten interpretatie zo snel af had. Wat vond je van deze test in vergelijking met de oefentoets op inet?

Zal vanavond wel biertje worden he ;)!
 
Hola!

Idd haar, dank je tomcat ;) Ik ben helaas afgevallen :( Luistertest ging oké(3 fout), interpretatietest ook (6 vd 58 fout) maar bij de coördinatietest ging het fout bij mn linkervoet. Waar je max.57 mag hebben had ik 63 :( De rest had ik wel gehaald!

Helapidika maar volgende keer beter!

:airforce:Myrna
 
Inderdaad een vrij grote groep ging door, de testleidster vertelde dat normaal bij po1 70% afvalt, in onze groep viel dus maar 55/60% af.

Tja, de po1 groepen worden willekeurig gemaakt, dus het kan zijn dat er soms een hele groep doorgaat, en soms helemaal niemand. Ik ben allang blij dat ik het gehaald heb :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top