NLS AI0804

ow jongens, weten jullie toevallig wanneer we naar de kleermaker moeten?
5 maart moeten we toch niet al in uniform daarnaartoe ?
alvast bedankt!

LEVC, ik denk dat ik in toren 5 zit, weet t niet zeker, zou wel cool zijn als de meesten van 0804 in dezelfde toren mogen!

:D!!!0804!!!:rt:
 
Het pak wordt op 5 maart aangemeten rayman.

Ik zit trouwens in toren 6...niet dezelfde toren, maar wel lekker dichtbij (is natuurlijk relatief, want dat hele complex is niet zo groot :p)

Tot 5 maart!!
LEVC
 
Uhm, ben ik de enige die vandaag een brief van de NLS heeft ontvangen?

"Om organisatorische redenen de NLS helaas moet mededelen dat uw indeling in de klas van april verplaatst is naar de klas van mei"????

Komt wel erruggg slecht uit moet ik eerlijk zeggen... Werk ontslag genomen, 7 maart sleutels van de Opaallaan...

Ik ga zo maar ff bellen

Greetz
LEVC
 
WAT???
nee die brief heb ik niet gekregen, het duurt hier ook iets langer voordat ik de post heb in curacao, maar dat zou voor mij ook heeel slecht uitkomen!, kamer, ticket, etc etc
laat maar weten wat ze je telefonisch allemaal vertellen, hoeveel dr zijn verplaatst
rare zaak!!

mvg
Rayman
 
Net ff gebeld rayman, de klas was niet vol en de mei klas ook niet, dus hebben ze ons in de mei klas geplaatst. Heb ook de woonstichting gebeld, en woning moeten opheffen die ik heb toegewezen gekregen. Sta nu voor urgentie in april.

Wacht nog even de officiele brief af rayman, maar het ziet er naar uit dat jij ook alles zult moeten omgooien aangezien de hele april klas de mei klas is geworden; 2 april introductie, rooster+boeken 23 april en excursie 24+25 april.

Groet,
LEVC
 
Ik heb gisteren ook de brief ontvangen, sta op dit moment ook ingedeeld in de klas van mei, komt mij wel goed uit, heb ik net iets langer de tijd alles te regelen.

Groet

Fabian
 
Bah, belde ook maar even voor de zekerheid...

Ik zou ook hierover gebeld worden door de NLS, is niet gebeurd, dus schrok net wel ff van LEVC :p

Maar goed.. mei dan maar... Opaallaan toren 8.. lol.. :passed:
 
Heej,

Ik zat ook in de 0804 klas, gister de brief gekregen. Erg balen!! Ga niet op kamers, woon namelijk in Haarlem.
Erg veel zin om te beginnen!!

Zie jullie dan!
 
Beste dames en heren van de 0803 aka 07015,

Voor degene die een kamer gaan huren op de campus en terecht komen in toren 1 kamer 74.. of gewoon interesse hebben.. Ik heb half jaar oude (ikea) spullen die zo overgenomen/gekocht kunnen worden. Het gaat om een burea, bureastoel, kast , 2pers bed, ijskast met vriezer, nachtkastje en wat lampen. Ik heb alles dus 6 maanden geleden nieuw gekocht en ga er niks meer mee doen! Geinteresseerd? PM mij dan even..

Met vriendelijke groet
 
Back
Top