NLS AI0804

Sappie

New member
Hoewel het nog niet 100% zeker is, zit ik in de 0804 klas :D. Vroeg me af of er nog meer toekomstig NLS-ers zijn in die periode.

Nog m'n medical en financien doen en dan kan het bikkelen beginnen!

Groet,

Sappie
 
Gefeliciteerd Sappie!!!

Ik moet volgende week de N.A.S.S. doen. Mocht ik die halen, dan ga ik ervoor om bij jou in de klas te komen!!!


Nog wat tips die me kunnen helpen volgende week een positief resultaat neer te zetten?!

Groetjes!!
 
Gefeliciteerd Sappie!!!

Ik moet volgende week de N.A.S.S. doen. Mocht ik die halen, dan ga ik ervoor om bij jou in de klas te komen!!!


Nog wat tips die me kunnen helpen volgende week een positief resultaat neer te zetten?!

Groetjes!!

Heb jij al meegedaan aan de GVSS van de KLS? Zo ja, dan zul je waarschijnlijk de simulator als veel beter te doen ervaren. Qua tips.. Haha, trek je jasje uit en doe je stropdas af, echt, het is echt ongelovelijk hoe warm het in die machine het wordt:grijns:.

Verder zorg dat je uitgerust bent, het is behoorlijk intensief al die getalletjes onthouden en naar die beeldschermen te staren :passed:.

Mocht je iets willen oefenen; lees het boekje goed door, oefen in dingen onthouden (meerdere getallen of objecten) en fris even het hoofdrekenen op. Klinkt stom maar bij de oefening met de koers, tijd en altitude moet je behoorlijk snel doorhebben hoelaat je op welke hoogte en/of koers moet zitten. (zie je informatieboekje, ik geloof de 3e test)

Mocht je nog andere vragen hebben, PM dan even.

Groet,

Arthur
 
Hoewel het nog niet 100% zeker is, zit ik in de 0804 klas :D. Vroeg me af of er nog meer toekomstig NLS-ers zijn in die periode.

Nog m'n medical en financien doen en dan kan het bikkelen beginnen!

Groet,

Sappie

0804???

betekend dat dat er nu iedere maand 24 man start, dan ben ik echt blij dat ik dan bijna naar Portugal mag :)

het is nou al onwijs druk in de lounge
 
Heb jij al meegedaan aan de GVSS van de KLS? Zo ja, dan zul je waarschijnlijk de simulator als veel beter te doen ervaren. Qua tips.. Haha, trek je jasje uit en doe je stropdas af, echt, het is echt ongelovelijk hoe warm het in die machine het wordt:grijns:.

Verder zorg dat je uitgerust bent, het is behoorlijk intensief al die getalletjes onthouden en naar die beeldschermen te staren :passed:.

Mocht je iets willen oefenen; lees het boekje goed door, oefen in dingen onthouden (meerdere getallen of objecten) en fris even het hoofdrekenen op. Klinkt stom maar bij de oefening met de koers, tijd en altitude moet je behoorlijk snel doorhebben hoelaat je op welke hoogte en/of koers moet zitten. (zie je informatieboekje, ik geloof de 3e test)

Mocht je nog andere vragen hebben, PM dan even.

Groet,

Arthur

Dat aanbod is onmogelijk af te wijzen!! ;-)
Check je PM!

Groet,
 
Hey Sappie!

Ik sta momenteel ook ingedeeld voor de klas van April, heb vorige maand de NASS gedaan en succesvol afgerond! Heb jij je financiering en eventueel woonruimte al rond?

Greetings

Fabian
 
Ha fabian, nee nog niet, heb pas zondag te horen gekregen dat ik door ben. Ik ga nu een weekje op vakantie maar heb na mijn vakantie als het goed is een gesprek met die financieel adviseur.

En huisvesting, ik moet nog even kijken hoe ik dat ga doen.

Groet

Sappie
 
financiering al rond? en woonruimte?
pfoe jullie zijn er i.i.g. op tijd bij.;)
Begin in januari en heb waarschijnlijk deze week de financiering rond. En woonruimte is een kwestie van iedere dag loeren op studentenwoningweb :p:
 
Kijk ook eens bij stichting Duwo, ik zit ook op de NLS en heb zoals velen een kamer op de Opaallaan, kleine 5 min lopen vanaf de NLS.
Als naar Duwo belt kunnen ze je wel goed helpen, en is het wel zeker dat je een kamer krijgt :). Had met 2 telefoontjes een kamer :).
 
Yes! Ik ben er onder voorbehoud van medical en financiële aspecten ook bij! De verlossende brief viel vanmorgen op de deurmat! De tijd van het lange wachten gaat beginnen. Nu alles nog rond krijgen en op naar eind maart 2008 :).

Als ik het goed tel zitten we nu op 3 man?
Groet!
 
Ik heb half december een afspraak staan met MAC Finance, eens kijken wat ze precies kunnen bieden.

Ze zijn op dit moment bezig met een herziende variant van het ING garantiefonds en een garantiefonds van de ABN-AMRO bank. Mocht dat allemaal doorgaan heb je waarschijnlijk geen borg meer nodig :airforce:

Zodra ik meer info heb laat ik het weten, net ook ff een mailtje gestuurd naar Stichting DUWO eens kijken of zij wat meer info kunnen geven over woonruimte in Hoofddorp en kamer op 5 min afstand zou natuurlijk ideaal zijn!
 
Hey fhuising!

Heb ik al gedaan naar stichting DUWO. Je moet je aanmelden bij http://www.studentenwoningweb.nl/. Als je daar staat ingeschreven moet je via de NLS een urgentiewoning op de Opaallaan aanvragen. Hier zitten alle NLS studenten die op kamers gaan, en tis minder dan 5 minuten lopen ;-)!
 
hallo hallo, ik zit ook in 0804 ingedeeld, nog wat te regelen maar hopelijk komt het goed
hoeveel zitten dr nou al in? :p
 
Ik hoorde dat de klas al wel vol zat. Heb btw ook een kamer op de Opaallaan.



PS, ik werd gebeld door de NLS of ik een maand eerder wou beginnen omdat er veel uitvallers waren bij 0803. Jullie ook? (heb ik overigens niet gedaan)
 
24 man dus....
kamer heb ik ook sinds vorige week aan de opaallaan,
en nee ben niet gevraagd of ik eerder wilde beginnen had ik waarschijnlijk ook niet kunnen doen, moet nog een paar dingen regelen :eek:
 
Relaxt jongens!
Ik heb sinds gister ook bevestiging van m'n kamer op de Opaallaan! Gaat nog gezellig worden ;)....Maar studie gaat voor he :p! Weten jullie al in welke toren jullie zitten?

Ik was ook gebeld Sappie, maar ook ik heb vriendelijk bedankt, deze klas wordt veel gezelliger ;)!

Zie jullie op 5 maart!!
 
Back
Top