JAA medical

6

676$

Guest
Collega's -

Nou heb ik mn laatste (class 1) JAA medical gedaan in 2002. Het is inmiddels een class 2 die geldig is tot eind 2007. Hoe krijg ik hem weer class 1 (in andere woorden ben ik weer een hele dag kwijt of een half uurtje?) en waar kan ik 'm voor het minste centjes krijgen...

Dank.
 
aeromedical of ander medisch keuringscentrum opbellen.

het enige waar ze naar gaan kijken is je ecg, audio of die nog geldig zijn en thats it. die zijn 5 jr geldig vandaar.
dus waarschijnlijk zal je die overnieuw moeten doen.
de rest is standaard.

reken maar op een halve dag 3-4 uurtjes.
 
Oostkust FL zit in iemand die dit mag doen voor zover ik weet. Weet z'n naam/woonplaats niet meer maar er zit hier vast wel een local die het weet?
 
Die van Ormond Beach was een paar weken op verlof...

Ik vermoed dat hij/zij nu wel terug is...

10275
Dr M S Rubin
International Eye Associates
550 Memorial Circle
Ormond Beach

FLORIDA

United States
32174
Tel: 001 386 673 3939
Fax: 001 386 677 5374
eye-docs@juno.com
Approved by FAA
-5hrs GMT


Ik vermoed dat je JAA medical van NL is?
Vraag me wel af of ze renewals kunnen doen op basis van je NL medical en er dan een UK van maken...
 
Dr Uwe.... nogwat in Emmlicheim vlak over de grens bij Enschede mag sinds kort ook JAA class I doen. Het is veel goedkoper en het mooie is, je krijgt het papiertje direct mee. Misschien weet iemand de naam van de beste man of de link van de website, want ik ben 'm ff kwijt. En men spreekt er Nederlands.
 
Ojjo -

Mijn Duits is heel heel slecht. Maar doet hij ook 1st class medical ?
 
bij ons op de club hing laatst een bericht van op het prikbord dat deze praktijk nu ook class 1 mocht doen. En men spreekt er Nederlands.
 
Volgens de website doet hij idd nu ook klasse 1, zie deze pagina.

Ik heb me er ook laten keuren, en ben er zeer over te spreken. Alles gaat lekker vlot en het is geen probleem als je geen Duits spreekt. Beiderwellen zelf spreekt prima Nederlands en vliegt overigens zelf ook.

Ook dat je je papiertje meteen meekrijgt en de keuring onmiddellijk geldig is, is een groot voordeel.
 
Back
Top