VanFan New member Jun 8, 2008 #21 Zie ook: http://www.airwork.nl/bulletinboard/showthread.php?t=5811& http://www.airwork.nl/bulletinboard/showthread.php?t=4271& http://www.airwork.nl/bulletinboard/showthread.php?t=3108& Grtz VF
Zie ook: http://www.airwork.nl/bulletinboard/showthread.php?t=5811& http://www.airwork.nl/bulletinboard/showthread.php?t=4271& http://www.airwork.nl/bulletinboard/showthread.php?t=3108& Grtz VF
FlushRivet New member Jun 10, 2008 #22 FlushRivet said: Ik post wel een paar foto's van exterior en panel, als ik ze kan vinden tenminste. De machine is geschikt voor IFR. De huidige eigenaar heeft een FAA CPL + IR en vliegt hoofdzakelijk IFR. Flush Click to expand...
FlushRivet said: Ik post wel een paar foto's van exterior en panel, als ik ze kan vinden tenminste. De machine is geschikt voor IFR. De huidige eigenaar heeft een FAA CPL + IR en vliegt hoofdzakelijk IFR. Flush Click to expand...
W Way2go Member Apr 2, 2010 #24 Overigens staat die Arrow straks (ik meen per 1 april) niet meer op EHRD. De eigenaar gaat hem meenemen naar het buitenland.....
Overigens staat die Arrow straks (ik meen per 1 april) niet meer op EHRD. De eigenaar gaat hem meenemen naar het buitenland.....
W Way2go Member Apr 4, 2010 #25 Is er iemand hier die regelmatig N611JP huurt? Zo ja, is dat naar volle tevredenheid?