Amerikaanse registratie te huur?

Way2go

Member
Heb een Amerikaans PPL/IR met zo een 300TT en wil graag in Nederland vliegen.

Heb alleen geen zin om het om te zetten naar een JAA license. Bovendien is het omzetten van de Instrument rating een dure grap.

Wie weet er een N-registratie te huur op Lelystad of Rotterdam?

Thx!
 
www.agr.nl

Heb een Amerikaans PPL/IR met zo een 300TT en wil graag in Nederland vliegen.

Heb alleen geen zin om het om te zetten naar een JAA license. Bovendien is het omzetten van de Instrument rating een dure grap.

Wie weet er een N-registratie te huur op Lelystad of Rotterdam?

Thx!
 
Heb een Amerikaans PPL/IR met zo een 300TT en wil graag in Nederland vliegen.

Heb alleen geen zin om het om te zetten naar een JAA license. Bovendien is het omzetten van de Instrument rating een dure grap.

Wie weet er een N-registratie te huur op Lelystad of Rotterdam?

Thx!

Hoi Way2Go,

Op Rotterdam verschillende N regs te huur.. ik ben in PPL opleiding en vlieg op een C172 RG
volledig IR equiped. Meer info; stuur me een pm

Groet

KatanaHammer
 
Op Maastricht is ook het één en ander beschikbaar voor huur:

N202AS PA.28-180 Cherokee Challenger
N20249 PA.28RT-201T Turbo Arrow
N42RG PA.32RT-300 Lance

Ik denk dat op de meeste Nederlandse vliegvelden wel N-geregistreerde machines beschikbaar zijn. Het is een kwestie van even zoeken en rondvragen.

Flush
 
US registratie

US registratie

AGR op EHRD heeft een Warrior en een Arrow 3, beide US-geregistreerd
Ben zelf een aantal jaren geleden met de Warrior naar Italie geweest
 
De N4962v is inderdaad echt een fijne kist.

En erg leuk, met retractable en constant speed prop.

Ik heb overigens gehoord dat er dit jaar een hele nieuwe Garmin in gezet gaat worden zodat het vliegtuig weer echt IFR-approved is (nu alleen conventional IFR mogelijk).

Wil je meer info, stuur dan even een priveberichtje

Groeten
 
De N4962v is inderdaad echt een fijne kist.

En erg leuk, met retractable en constant speed prop.

Ik heb overigens gehoord dat er dit jaar een hele nieuwe Garmin in gezet gaat worden zodat het vliegtuig weer echt IFR-approved is (nu alleen conventional IFR mogelijk).

Wil je meer info, stuur dan even een priveberichtje

Groeten

Klopt, de Garmin komt er in. Er wordt fors in de kist geïnvesteerd.
 
Op Seppe staat een C177 Cardinal met N-registratie. Fijn vliegtuig, ideaal om mee te reizen, net een stukje ruimer dan een 172. Het toestel is te huur
 
Op Seppe staat een C177 Cardinal met N-registratie. Fijn vliegtuig, ideaal om mee te reizen, net een stukje ruimer dan een 172. Het toestel is te huur

Heb je meer gegevens aub? Lijkt me wel een leuke kist om mee naar Italië te gaan.
 
Het gaat om de N34937. Heel wat uurtjes op gevlogen toen de machine nog op Beek stond. Comfortabel en redelijk snel (115-120 knopen).

Ik stuur je wel even een PM met de gegevens van de eigenaar.
 
Bedankt voor de PM! Hoe zijn de instrumenten? Is de kist geschikt om IFR mee te vliegen?
 
Ik post wel een paar foto's van exterior en panel, als ik ze kan vinden tenminste.
De machine is geschikt voor IFR. De huidige eigenaar heeft een FAA CPL + IR en vliegt hoofdzakelijk IFR.

Flush
 
Back
Top