EU wil ook pax gaan screenen

iemand die met het grootste gemak een heel land + volk over 1 kam scheert.

Onder aanvoering van de allerdomste President allertijden en opperschurk George W. Bush & partners, vragen de Yanks er zelf om.

Je kunt als natie NIET tegelijkertijd werelds advocaat, rechter en beul spelen, zonder dat dit serieuze gevolgen heeft (actie is reactie).
 
Ik zal het dan maar algemeen houden.
Je hoort mij niet zeggen dat alle Amerikaanse Yanken dom zijn. Er is alleen een heel groot deel dat heel erg goed kan doen voor komen dat ze het wel zijn.
Aan de andere kant, als een Amerikaan een Nederlander in Lloret de Mar tegen komt, kan ik me voorstellen dat ie het zelfde van ons Dutchies denkt.
 
Volgens mij ging dit topic over het feit dat ook de EU pax wilde gaan screenen. :bwah:
 
de oliedomme en oorlogsgeile Yanken zijn zelf de aanstootgever in dezen.

Onder aanvoering van de allerdomste President allertijden en opperschurk George W. Bush & partners, vragen de Yanks er zelf om.

GBOF -

Nu ben je echt al mn respect verloren. Tweede keer dat je dus zelf aangeeft een heel volk over een kam te scheren. Vragen alle mensen die op Gore hebben gestemd er ook om?

Mn vrouw heeft 2x Democrats gestemd, vraagd die er ook om?

Ik stel voor dat als u zo'n hekel aan Amerika en haar inwoners heeft u dan ook vanaf nu geen gebruik meer maakt van uw FAA (dat is Amerika) brevet. Zou een kleine maar toch grote statement zijn.

Great Balls of Fire heeft meer brains en levenservaring dan jij jochie. Je zou meneer tegen hem moeten zeggen, het is je green card empty head niet die je te pas en onpas loopt af te zeiken.

funflying -

Meneer, geen zorgen. Mits u het lief vraagd en meneer zegt mag u volgende keer dat u op vakantie gaat nogsteeds een kijkje voorin komen nemen bij ons 'empty headed' green card piloten. Daar u zowel geen CPL/ATPL en geen creen card heeft vraag ik mij af waar u uw wijsheid op baseerd, denken te kunnen claimen dat Nederandse piloten in den vreemde "GCEH" (nice on JPC) zijn.

Voor de rest kent u mij niet, en ben ik blij dat u een paar maanden of wat (ver buiten de luchtvaart daar u 'enkel' een PPL heeft) heeft gewerkt in de VS, echter heb ik er inmiddels iets langer gezeten.

En ik snap dat u 'oud' (relatief begrip) bent daar u 50+ bent, en het best frustrerend is dat u op mijn leeftijd geen piloot was, maar om dan te moeten grijpen naar termen als "jochie" etc blijkt wel weer heel duidelijk de frustratie uit. Vaak een so called; 'last resort' om kleinerende taal of hoofdletters bijvoorbeeld te moeten gaan gebruiken als je frustratie voelt.

Once again, I dare you to explain to me what a "empty headed green card holder" en een oorlogs domme geile yank nou precies is? die zelefde die uw ouders een handje kwamen helpen eind 45?

Maargoed, je moet dan ook of a "good moral character" zijn om in de VS je ATP te halen. (lees de FAR/AIM er nog eens op na). Dacht dat ik het nooit zou zeggen, maar hebben ze blijkbaar toch nog goed hun werk gedaan in Oklahoma, daar het over een kam scheren van een volk en kleinerende, ongefundeerde, uitlatingen nou niet echt vaan een goed moraal spreken.

FD
 
Last edited:
Ik kan me in dit geval alleen maar bij FD aansluiten, ik vind Bush ook een oorlogsgeile malloot....maar ja, dan is niet iedereen in de USA een oorlogsgeile yank. Ik denk zelfs dat vele spijt hebben van hun stem op Bush.

Maar om even terug on topic te gaan: Vind dat screenen van alle passagiers maar weer een beetje schijnbeveiliging. Goed je hebt een vingerafrdruk...nou daar heb je wat aan als ze daarna een vliegtuig opblazen.
 
Het is precies zoals Fokkerkoning schreef:

Toen waren de Yanks wel over de zeik uiteraard!

Het probleem met de (hedendaagse) Yank is dat als zij door hun eigen toedoen/handelen de deksel op hun neus krijgen, ze meteen: moord en terrorisme (af)roepen.

Kortzichtiger, paranoïde en schizofreen kan niet.

BTW de echte Yanks zitten spijtig genoeg in reservaten

:passed:
 
Het is precies zoals Fokkerkoning schreef:



Het probleem met de (hedendaagse) Yank is dat als zij door hun eigen toedoen/handelen de deksel op hun neus krijgen, ze meteen: moord en terrorisme (af)roepen.

Kortzichtiger, paranoïde en schizofreen kan niet.

BTW de echte Yanks zitten spijtig genoeg in reservaten

:passed:


Gefeliciteerd, weer alles over een kam. 3x is out. (baseball). Het trieste is dat u nu dus geen haar beter bent als al die quote; "oliedomme oorlogs geile yanken' waar u zelf naar refereerd...

Krijg ik nog inhoudelijke antwoorden, of gaan we het over een kam van een heel volk scheren voor een vierde keer presteren?

Nou US geschiendenis maar weer dan? Nee, ook de Indianen waren immigranten beste meneer GBOF. Vroeger (heel vroeger) was het namelijk allemaal een groot land en liepen groeperingen (over de jaren ) van het ene continent naar het andere, toen er nog geen water tussen zat.

Nee mijnheer GBOF, een hendendaagse yank is een; Nederlander, Ier, Engelsman, Indiaan, Irakees, Chinees, Duitser, Pool etc etc. En dat is een van de dingen die Amerika (mening) zo'n mooi land maakt.

FD
 
Last edited:
Het probleem met de (hedendaagse) Yank is


Vindt uzelf niet dat u er serieus over gaat...
Alsof er zoiets bestaat als de gemiddelde Nederlander, Amerikaan, Belg, ...

Het is niet omdat de politiek compleet achterlijke beslissingen maakt (degene die de macht hebben momenteel) dat je het volk achterlijk moet noemen.
Tenslotte is de helft van de stemmen niet naar het huidige "regime" gegaan, en is een beetje nuance echt wel op zijn plaats.

Ik begrijp uberhaupt niet waarom er zoveel US-bashers rondlopen.
Ik denk dat iedereen in onze contrijen het wel eens is over de huidige administratie daar, maar dat wil niet zeggen dat we de ganse bevolking daar moeten herleiden tot een stelletje hufters.

De "waarheid" ligt zoals altijd ergens in het midden van de Atlantische Oceaan...
 
Ach, en dan te bedenken dat beide heren op leeftijd zijn en puur en enkel kunnen vliegen door het geen Amerika/FAA hen te bieden heeft op N kisten in Europa. En ondertussen moord en brand schreeuwen. Priceless. Medical reasons I take it? toch maar mooi dat de FAA de deuren voor mensen als jullie openlaat toch?

GBOF, op verzoek van mn vrouw, ze wil zo graag weten in welk opzicht ze met haar masters in psychology en 4 year degree in criminal psychology, als democrat stemmende, en anti oorlogs chairman in college een oliedomme oorlogsgeile yank is ?

Enig idee hoevaak FD niet te eten kreeg omdat mn, toen nog vriendin, voor het state capitol met haar sorority sisters tegen de oorlog stond te protesteren?

Wij zien graag uw antwoord tegemoed, en zal voorzichtig over uw plan van aanpak nadenken in deze als ik u was. Ik behoed mijn mede Airworkers graag van het zeggen van domme dingen 4x op een rij.

FD
 
Last edited:
Ach, en dan te bedenken dat beide heren op leeftijd zijn en puur en enkel kunnen vliegen door het geen Amerika/FAA hen te bieden heeft op N kisten in Europa. En ondertussen moord en brand schreeuwen. Priceless. Medical reasons I take it? toch maar mooi dat de FAA de deuren voor mensen als jullie openlaat toch?

GBOF, op verzoek van mn vrouw, ze wil zo graag weten in welk opzicht ze met haar masters in psychology en 4 year degree in criminal psychology, als democrat stemmende, en anti oorlogs chairman in college een oliedomme oorlogsgeile yank is ?

Enig idee hoevaak FD niet te eten kreeg omdat mn, toen nog vriendin, voor het state capitol met haar sorority sisters tegen de oorlog stond te protesteren?

Wij zien graag uw antwoord tegemoed, en zal voorzichtig over uw plan van aanpak nadenken in deze als ik u was.

Ik begrijp je frustratie FD, maar het vuur hoeft nou ook weer niet onnodig hoog opgestookt te worden. Volgens mij was de post van Diana duidelijk genoeg?

Winds,

WvdB
 
Alsof er zoiets bestaat als de gemiddelde Nederlander, Amerikaan, Belg, ....

Maxima zei woorden van gelijke strekking, en daar waren ook een hoop mensen het niet mee eens.

Ik begrijp je frustratie FD, maar het vuur hoeft nou ook weer niet onnodig hoog opgestookt te worden. Volgens mij was de post van Diana duidelijk genoeg?

Kennelijk niet.
Vind het nu echt wel genoeg. Open een nieuwe thread over Amerika-bashing in de Crewroom (wat overigens geen vrijbrief is voor persoonlijke afzeik/scheldpartijen) en laat deze thread met rust. Of ga via PM onder elkaar verder. Dan kan ik deze thread opschonen.
 
Maar om even terug on topic te gaan: Vind dat screenen van alle passagiers maar weer een beetje schijnbeveiliging. Goed je hebt een vingerafrdruk...nou daar heb je wat aan als ze daarna een vliegtuig opblazen.

Weer back on topic dan maar?
 
Bush is een idioot en Amerika is oorlogszuchtig....maar wij Nederlanders doen er even hard aan mee! Does that make us any better? Wij zaten ook in Irak. Wij maken deel uit van de Coalition of the willing. Wij, Nederland, wij steunden die oorlog. We are for the U.S.A., not against om in Bush-taal te spreken. Wij zijn geen haar beter.


Nu, als je hoort dat de Amerikanen zelf het screenen van pax willen herzien, dan vraag ik me af wat we in Europa willen met dat systeem. Klakkeloos overnemen?
 
Back
Top