Wannabe

Was dit niet die kerel die een tijd geleden zat te pochen dat zijn vader de allerbeste RYR piloot ooit was ???? :)
 
Is dat niet toevallig Netherstorm? :D

Ik ben eigenlijk geen [wiki=7039]Piloot[/wiki] en volg ook geen opleiding, maar ik wil graag zo een hemd dragen terwijl ik aan het lezen ben (me al voorbereid door boeken te lezen, beetje studeer enzo) , en soms misschien eens zo in het stad rondlopen ...

ben ik zielig of wat vinden jullie daar van ?
 
tja...... wat moet je daar nou van zeggen...

we weten iig dat z'n pa bij ryanair vliegt :)

Trouwens... ga je mee op de jump trek je toch wel ff iets anders aan als wat dat gastje aan had toch??
 
tja...... wat moet je daar nou van zeggen...

we weten iig dat z'n pa bij ryanair vliegt :)

Trouwens... ga je mee op de jump trek je toch wel ff iets anders aan als wat dat gastje aan had toch??

Psies...wit shirtje met donkere broek ofzo....wat een joker....Heb nou ook de kop van z'n pa gezien dus die ga ik ff in de crewkamer narren
Hij had toch wat gepost als Capt Antonio ofzo?
Eerst PPL maar halen zou ik zeggen

@Honeywell: Ik slaap altijd naakt, maar maakt mij dat een piloot? hehe
 
Eerst PPL maar halen zou ik zeggen

Eerst maar eens de psychologische keuring halen...

Check zn 'profiel' op youtube:
Age: 16

Im a Muscician for 10 years now.
I play Guitar, banjo and some piano too.
I love many music styles and I hope to become real good some day.

I'm a student on a filmschool in Amsterdam.
to become a director.
But Probably I'll be flying in the Ari Force in about 4 years :)



Son, your ego is writing checks your body can't cash.
 
Misschien dat papa zoon lief eens wat non revenue / IPB etiquette moet bijleren en volgende keer gewoon in business casual in de cockpit moet zitten.
 
Trouwens... ga je mee op de jump trek je toch wel ff iets anders aan als wat dat gastje aan had toch??

Ik zou sws altijd wat anders aantrekken dan wat hij aanheeft.
Damn wat heeft die kerel spierballen zeg, jaloers!

Edit: shit verkeerde forum voor mij. Excuseert U mij.
 
Last edited:
Die ´´Capt.´´ Anthonio heeft trouwens ook wat foto´s van dat filmpje in de fotogalerij van de cockpitview gezet ;).
 
Hij heeft wel de genen van een van de beste piloten van Ryanair en ik heb zijn pa zelfs op de lijst van beste piloten van de wereld zien staan. Die Ari Force komt dus wel goed :p
 
Maak m nou niet te gek, zometeen kleed ie zich echt als vlieger, loopt ie naar de balie en zegt: Yeah Im your Deadhead to Miami.......:haha:
 
Back
Top