Geluidsoverlast

Honeywell

New member
Kwam dit tegen op internet, en wilde ik toch even met jullie delen:

Zondagmorgen, tegen elven. De schuurmachine van mijn Praxis-buurman zegt: "Eèèèèèèèèèèjièèèèèèèèèèèèèèèèj ièèèèèèèèèèjièèèèeeeèèèèèèèèèèèèjièèèèèèèèèèè èèèjièèèèèèèèèèèèèèèjièèèèèèèèèèèèèèèèjièèèèè eeèèèèeeèèèèeeèèèèeeeèèèèèèèèeèèèèèjièèèèèèèè

Zondagmorgen tegen twaalven. De Harley-Davidson van mijn homofiele lerenpakbuurman, die zijn motor altijd een kwartiertje laat warmdraaien voordat hij in de natuurmonumenten gaat toeren zegt: "BRAHAAAAAOEWABRAAAAAAAAABBRAHOEHHH WABRAAAAAAAAABBRAHOEAAABRAAAAAAAAABBRAHOE WABRAAAAAAAAABBRAHOEWABAAHOEWABAAAABBRRAA

Zondagmiddag tegen tweeën: mijn neurotische, in designerkleding gestoken buurkinderen, al stokdoof geworden van hun 60-gigabyte iPods zeggen :
"Jengelkrijskrijskrijsgilijsgilkrijskrijs gilkrijskrijsgilkrijskrijsgilkrijskrijs gilkrijskrijsgilkrijskrijsgilkrijskrijkrijs gilkrijskrijsgilkrijskrijsgilkrijskrijsgilkrijs

Maar ik zeg niks. Ik scheur me los van een krantenartikel over 'geluidsoverlast door de luchtvaart' en kijk naar de wolken, waar een jumbojet volkomen geruisloos een witte guirlande door het zwerk trekt.
 
Moet je eens voor de grap naar een willekeurig kledingzaak gaan..... over geluidsoverlast gesproken !

De house beats zijn overheersend, verschrikkelijk vervelend !
De muziek vind ik wel gaaf, maar als je de verkoper niet eens kan verstaan.....

Doe mij dan maar een mooie MD11 die opstijgt :)
 
Hier in LUX heerst nog de zondagrust; heeeel rustig op zondag maar wel lastig als je gras een beetje lang wordt.
 
LOL!
Kan je dit ALSJEBLIEFT naar de grote kranten sturen??? en BVD??
Honeywell 4 president!
 
Ik herinner me nog een documentaire over geluidsoverlast door de luchtvaart zo'n jaartje of 10-15 geleden ivm. met plannen voor die vijfde baan daar op Schiphol.

Eerst zie je een jong stel met 1 of 2 kleine koters steen en been klagen tegen die reporter; 5 minuten later de buurman, een oud hollandsche boer leunend op zijn riek.
Wat zegt die beste boer: Ach ja, Nederland is te klein en als ik die vliegtuigen niet zou horen dan was het wel de trein, een snelweg, een discotheek of een sportveld in het weekend ennuh de buren moeten niet zeiken want die wonen hier nog geen half jaar!!!

Geluidsoverlast;...f*ck 'm!!
 
Ik zat in de taxi en de chauffeur vertelde een mooi verhaal. Moest mensen ophalen bij een villa. Komt daar aan, er staat een groot bord in de tuin: XYZ Airport moet dicht, geluidsoverlast bla bla bla. Raad eens waar die mensen heen moesten? Inderdaad dat zelfde XYZ Airport. Juist ja, ze gingen lekker op vakantie! Over hypocriet gesproken...

Of wat te denken van mensen die de klachtenlijn bellen over vluchten die gecancelled zijn? Ze bellen aan de hand van de dienstregeling! Of 1 persoon die letterlijk duizenden (!) keren per jaar naar dezelfde lijn heeft gebeld... Get a job/life of ga lekker verhuizen! Schiphol ligt er toch al wat langer hoor!
 
dat houd je toch Sink Rate.....
Op die mannier wordt bijv al jaren de baanverlenging in Eelde tegen gehouden.

Honeywell hij is idd erg goed!!! :D
Stuur hem naar alle kranten!! :D
 
Nog een voorbeeld:
Tot en met 10 Sept. 2001 "regende" het ook hier in de USA geluidsoverlastklachten rondom verschillende vliegvelden.
Om de een of andere niet bekende reden zijn die plots tot nagenoeg nul gedaald en wordt er nu hier in de States idd. naar gerefereerd als "the sound of freedom".
Zelfs vol afterburner take-offs kunnen door de beugel.
Ach zo zie je maar; every cloud has a silver lining!!
 
Freedom is sunrise at fl350 met krantje en vrouwtje op de grond.

(fyi: ur redsuckers and pats still suck east coast boy. We'll never forget out west..)

cheers!
 
Back
Top