Steuerberater met ahnung....?

KFC RULES !!!

New member
Hoi,

weet iemand toevallig een goede steuerberater die ervaring heeft met luchtvaartpersoneel en het hele NL / DE verhaal. (wonen in holland, getrouwd, unbeschränkte steuerpflicht, steuerklasse III, etc...) En ook niet onbelangrijk; eentje die veel centjes weet terug te claimen !

En nee, geen Duesmann aub. Zoek iemand waarop te rekenen valt. ;)

Groetjes,

Yoeri
 
Last edited:
Ik zit zelf bij Spoehrer en Partner, die zaten tot voor kort in het FOC in MUC, zijn nu verhuisd naar het München Airport Center, tussen terminal 1 en 2 in zeg maar, boven de Airbräu. Voor mijn aangifte 2006 verwacht ik 400 euro kwijt te zijn. Weet niet of dat prijzig is of niet, vond het zelf wel meevallen. Hoeveel je terugkrijgt is uiteraard afhankelijk van wat je hebt uitgegeven, maar heb de indruk dat hij er het uiterste uit haalt. Wellicht hebben andere collegae er meer ervaring mee.

Op de toekomst van CLH! :grijns::grijns:

Groetjes,

FF
 
Beankt mensen.

Ga maandag climb z´n club wel even bellen. Website gaf in ieder geval goede hoop....
Ze kunnen zelfs je NL aangifte verzorgen, alhoewel ik dat wel lekker zelf doe.

Aloha
Yoeri
 
Beste collega's,

Mocht nog iemand op zoek zijn kan ik Lohnsteuerhilfeverein Kleve aanraden.
Voor de mensen die langs de grens wonen ideaal, met de auto 20 minuten van Nijmegen, 10 minuten van Gennep.

Hartmut Hannen, aardige vent, heeft verstand van zaken en maakt je aangifte meteen in orde.

http://www.vlh.de/bst/4271/index_3_4271.html

Groeten,
 
Beste Collega's,

Het jaar zit er weer bijna op, wie nog niet weet waar ie zijn/haar aangifte gaat doen, check post #7. Er zitten al meerdere tevreden NL-ers bij hem.

Groeten,
 
werk jij op commissiebasis;)

Per wanneer was dat ook alweer dat je dat ding in moet leveren , uiterlijk 01-04 toch pas?
 
Yo, ik heb hem gesproken en hij mag nu mijn aangifte 2007 gaan doen. Endlich, endlich iemand gevonden die een beetje Ahnung heeft. Ik heb de hele week naar een berater staan speuren, omdat ik vd week werd aangeschreven door het FA dat ik toch even heel snel mijn aangifte moest gaan indienen. Maar van MUC tot FRA heb ik ze de vuur aan de schenen gelegd en alleen Herrn Hannes heeft de test doorstaan.

Thanx so much guys.
 
ik ga die dude ook eens inschakelen want met die prutsers van IDL ben ik ook wel klaar...
 
Jaap,

ik ben vd week bij hem langs geweest (dat is het enige minpunt; slecht te bereiken; voor mij is de kortse weg 65km via het platteland, via de snelweg 110km!!! maar is wel degelijk de snelste variant).

hij is super ongecompliceerd en doet vooralsnog zijn werk zoals het hoort en heeft tenminste een beetje verstand van onze situatie.

Ik weet niet hoe het gaat zodra we de einspruchsweg moeten gaan bewandelen, maar het lijkt allemaal ok.

Hij wil in ieder geval degeen bedanken die hem hier zo goed heeft aanbevolen, aldus :biertje:
 
Hoe zit 't eigenlijk voor de 'Grenzgänger' (ik heb nooit in Duitsland aangifte gedaan)...valt er wat te halen bij 't Finazamt? Ik overweeg nu toch 's (ook) in Duitsland aangifte te doen, maar 't moet wel de moeite waard zijn.

Het enige wat ik kan verzinnen, wat ik af kan trekken zijn reiskosten e.d. M'n te verrekenen verliezen uit NL kan ik vergeten neem ik aan....

gr.
 
?? nog nooit aangifte gedaan ??
leg eens uit, hoe je dat voor elkaar krijgt?

voor het overige....contact de bovenstaande berater maar.
 
Gewoon lui zijn. Heb ook nooit wat v/h Finanzamt gehoord.
Ik zal maar 's contact opnemen met die Herr Hannen...

gr.
 
Back
Top