Piloot Uitrusting

Status
Not open for further replies.
Sluit me helemaal bij JPC aan. (voor een keer dan).

Onderweg naar huis wil ik ook nog wel eens de liquor store in duike. Doe dan wel even een normale jas over mn uniform shirt heen. En ook ik maak me wel eens schuldig aan even naar de supermarkt gaan voordat ik naar huis ga (ligt halverwege route).

In dat geval doe ik wel even mn strepen en wings/ID van mn shirt af. Zie er dus meer uit als een wannabe navy dude ipv piloot in dat geval.

FD
 
Ik kreeg op m'n nightstop tijdens de opleiding in Portugal het verzoek om bij het restaurant toch maar even mijn epauletten af te doen..."Men reageert hier niet zo positief tegenover geuniformeerd volk". Ja dan ga je al fijn die tent binnen :D
 
Ik kreeg op m'n nightstop tijdens de opleiding in Portugal het verzoek om bij het restaurant toch maar even mijn epauletten af te doen..."Men reageert hier niet zo positief tegenover geuniformeerd volk". Ja dan ga je al fijn die tent binnen :D

Goed zeg, een nightstop tijdens je opleiding! :haha::haha::haha::haha:
Zou ik ook naar uitkijken, lekker ballen met de hosties!!

Trouwens, dat is oud nieuws met die uniformen in Evora....de localen waren niet zo gecharmeerd dat een stelletje Rich-boys er met hun vrouwen vandoor gingen..Dat was na een krante-artikel in de Portugese Telegraaf met een foto van ondergetekende en het kopje erboven: Rijke Nederlanders Leren In Portugal Vliegen....wel lekker matten in het weekend als je je verveelde

Ik was mn auto met mn uniform aan, zelfs als ik niet hoef te werken
 
PH-JPC
Het enige moment dat ik een 'gewone' jas over mijn uniform draag als ik 'savonds van mijn voordeur naar de parkeerplaats loop en geen zin heb in een mes of glas tussen mijn ribben van uitgaand volk dat in mijn straat dronken staat te zijn.
voor de rest;

ja kan ik me voorstellen met die klukkluk clan daar bij jou!
zit je daar rustig wat te eten zie je van die mensen in witte gewaden over straat gaan! :grijns:
gevaarlijke buurt woon je :D
 
Vroeger op schiphol, haalden we de epauletten er af en rolden we de mouwen van het jasje over de strepen en dan gingen we lekker zitten bieren na het werk.
Tegnwoordig probeer ik in burger te vliegen als ik de kans krijg en als ik perse moet shoppen op weg naar huis, doe ik een oude jas die op de achterbank ligt over m'n uniform in de supermarkt. Daar zie je trouwens latijd alleen mensen in uniform met twee strepen.
Zeg Onassis, heb jij wel strepen, heb ze geloof ik nog nooit gezien?
 
1 streepje....en das een hoop gezeik met scheren elke dag! :D

Alle gekheid, ja hoor, maar vind het niet altijd noodzakelijk zeg maar...voel veel meer voor O'Learly's plan om t uniform maar af te schaffen
 
Goed zeg, een nightstop tijdens je opleiding! :haha::haha::haha::haha:
Zou ik ook naar uitkijken, lekker ballen met de hosties!!

Trouwens, dat is oud nieuws met die uniformen in Evora....de localen waren niet zo gecharmeerd dat een stelletje Rich-boys er met hun vrouwen vandoor gingen..Dat was na een krante-artikel in de Portugese Telegraaf met een foto van ondergetekende en het kopje erboven: Rijke Nederlanders Leren In Portugal Vliegen....wel lekker matten in het weekend als je je verveelde

Ik was mn auto met mn uniform aan, zelfs als ik niet hoef te werken

Was alleen in Spanje :( Ach misschien had El Telegrafo er ook wel een artikeltje over, je weet maar nooit.
 
Toen ik met m'n tante op Schiphol was, ik mocht als compagnion meevliegen, werd ik ook flink aangestaard toen ik daar als "in burger gekleed meisje" met de crew als eerste de gate in ging.. Het leek wel alsof iedereen dacht dat ik gegijzeld werd ofzo.. :haha: Dan voel je je wel even cool met je compagnionpasje om je nek..
 
Hallo Terri, welkom op dit board. Leuk dat je met je tante op stap bent geweest.

Een tip: je reageert nu met het verhaal over je tante in diverse oude topics uit 2007. Dat is meestal niet handig, want mensen weten dan niet waar het over gaat of gaan voort met een gedateerde discussie. Wil je nog iets kwijt over je reis met je tante, maak dan s.v.p. een nieuw topic aan. Ik sluit deze af.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top