Piloot Uitrusting

Status
Not open for further replies.
Valt wel mee hoor Netherstorm, ik draag ook m'n pilotenuniform naar de aldi om op te vallen bij de cassieres.....

Mijn 'overlevingspakket'

Ik neem aan dat je nog niet zo oud bent, dus het volgende zou ik bestellen:

Prachtige jas

Mile High pin

5 gouden strepen

en hier gaan m'n pakken melk en een ons kaas in

en deze mag natuurlijk niet ontbreken op de zijkant van m'n koffer

Met verzendkosten kwam ik op 311,80 euro uit.... (als je hier blij mee bent, dan scheelt dat ff 150K die anderen nodig hebben voor dezelfde sensatie)


Mile High Pin moet je verdienen he, niet zomaar kopen
 
Ik ben blij als ik dat pak niet aan hoef, want dan zit ik lekker thuis op de bank of sta ik achter in "d'un hof" bij het kampvuur.
 
Ik ben eigenlijk geen piloot en volg ook geen opleiding, maar ik wil graag zo een hemd dragen terwijl ik aan het lezen ben (me al voorbereid door boeken te lezen, beetje studeer enzo) , en soms misschien eens zo in het stad rondlopen ...

ben ik zielig of wat vinden jullie daar van ?


Ach, daar ga ik geen oordeel over geven. Ik hoop alleen dat je weet dat de vliegscholen hier ook meelezen en misschien dat zij er wel een mening over hebben...
 
Ik ben eigenlijk geen piloot en volg ook geen opleiding, maar ik wil graag zo een hemd dragen terwijl ik aan het lezen ben (me al voorbereid door boeken te lezen, beetje studeer enzo) , en soms misschien eens zo in het stad rondlopen ...

ben ik zielig of wat vinden jullie daar van ?

Vraag me bijna af of je een grapje maakt....je gaat boeken er niet beter door begrijpen en zo door de stad lopen....:passed:

Ben vaak blij als ik weer lekker in mn jogging broek op de bank kan ploffen...Ik vind het in ieder geval behoorlijk zielig ja.
 
Ik moest een paar jaar geleden een keer tanken op weg naar huis van het vliegveld. Sta ik daar in dat benzine station heldhaftig in mijn piloten shirt met die gouden strepen op mijn schouder stoer om me heen te kijken van zie mij nou.

Tot ik weg reed en een enorme knal hoorde: was ik vergeten om de benzine spuit uit de tank te halen. Rijd ik daar van het terrein af met drie meter benzineslang achter m'n auto aan.

Dan staat dat pilotenpak ineens een beetje lullig als je je met afgerukte slang in de hand bij de cassiere moet melden...

Ik bedoel maar.
 
Niet alleen een pilotenpak staat dan lullig! :D

Piloten zijn, jawel, ook normale mensen, en moeten ook eten, slapen, drinken etc etc. Ik vind het dan ook niet raar om vanaf het station op weg naar huis wat boodschappen te doen, eten af te halen o.i.d. Liever niet, maar ik ga echt niet naar huis om me om te kleden en dan weer terug te lopen.
 
Dus niemand heeft een camouflage trui in de auto liggen?
Zo ga ik soms zelfs naar mijn werk. In de terminal val je dan toch niet op.
Eenmaal in de ops room gaat de stropdas om en de strepen op.
 
Ik moest een paar jaar geleden een keer tanken op weg naar huis van het vliegveld. Sta ik daar in dat benzine station heldhaftig in mijn piloten shirt met die gouden strepen op mijn schouder stoer om me heen te kijken van zie mij nou.

Tot ik weg reed en een enorme knal hoorde: was ik vergeten om de benzine spuit uit de tank te halen. Rijd ik daar van het terrein af met drie meter benzineslang achter m'n auto aan.

Dan staat dat pilotenpak ineens een beetje lullig als je je met afgerukte slang in de hand bij de cassiere moet melden...

Ik bedoel maar.


Ach, dat doen zelfs professionele formule 1 racers, dus daar zou ik me niet zo druk om maken. Het word pas lullig als je weg taxiet terwijl de slurf nog aan je kist zit. Dan zou ik me wel serieus zorgen gaan maken :grijns:
 
Ach, dat doen zelfs professionele formule 1 racers, dus daar zou ik me niet zo druk om maken. Het word pas lullig als je weg taxiet terwijl de slurf nog aan je kist zit. Dan zou ik me wel serieus zorgen gaan maken :grijns:

Hoe noemde je dat? Professioneel?:wegkwijt:
 
ik wil die er enkel opzetten tijdens het studeren om me wat in te leven

Je kunt er beter naar toe leven dan je nu in te leven. Beschouw overhemd + strepen als een beloning aan de eindstreep, als je je opleiding hebt gehaald. Rechtenstudenten duiken ook niet in toga de boeken in (mag ik hopen). Laat het gaan.

Als je je in wilt leven zet je - zoals hier wel vaker geadviseerd is - de stofzuiger aan, zet je een stok tussen je knieën en laat je je bureaulamp in je gezicht schijnen.
 
Als je je in wilt leven zet je - zoals hier wel vaker geadviseerd is - de stofzuiger aan, zet je een stok tussen je knieën en laat je je bureaulamp in je gezicht schijnen.

Dat advies heb ik ook vaak gehoord van iemand die zich regelmatig op Teuge begeeft!

Haha moet er nog vaak aan denken tussen de krant en mijn 4e kopje koffie met de zon in mijn gezicht

:grijns:
 
jongens, jongens

ik bedoelde rond lopen met het hemd, dus zonder die schouder padjes op enzo
Zo dus: http://www.yarmo.co.uk/acatalog/pilot_shirt_short.JPG

ik wil die er enkel opzetten tijdens het studeren om me wat in te leven

Waarom draag je geen gewoon wit overhemd? Van mij mag je, maar waar die plek voor de epauletten dan voor nodig is blijft me een groot raadsel. Wacht even tot carnaval en regel gelijk stewardessen, levert het ten minste nog wat op :cool:
 
jongens, jongens

ik bedoelde rond lopen met het hemd, dus zonder die schouder padjes op enzo
Zo dus: http://www.yarmo.co.uk/acatalog/pilot_shirt_short.JPG

ik wil die er enkel opzetten tijdens het studeren om me wat in te leven

Waarom draag je geen gewoon wit overhemd? Van mij mag je, maar waar die plek voor de epauletten dan voor nodig is blijft me een groot raadsel. Wacht even tot carnaval en regel gelijk stewardessen, levert het ten minste nog wat op :cool:


@Netherstorm
epauletten = schouder padjes

Maar ik moet zeggen....met zo'n hemd ben je inderdaad in de stad wel helemaal the man, go for it! En laat mij maar lachen....
 
He je kan lullen of niet... maar mensen kijken écht naar je als je met 4 strepen op een sixpack bier gaat kopen in de supermarkt.
 
He je kan lullen of niet... maar mensen kijken écht naar je als je met 4 strepen op een sixpack bier gaat kopen in de supermarkt.

Ja das ook weer waar....want ze denken allemaal....sooooow die is piloot....sow die jongen is echt stoer!
 
Ja das ook weer waar....want ze denken allemaal....sooooow die is piloot....sow die jongen is echt stoer!

of ze denken allemaal...
'zo die jongen is piloot... echt een alcoholist!! Zouden die verhalen over die stewardessen dan óók waar zijn??'
 
Zoals eerder gezegd zien mensen echt niet meteen dat je piloot bent, het is geen voetbalshirt waar op staat voor wie je voetbalt of vliegt. Zo kan ik weer komen met mijn duitslerares die zei: hast du noch nie mal ein polizist gesehen? Toen ik naar buiten keek omdat er een piloot voorbij kwam. En kan FD weer komen met zijn verhaal in Starbucks waar iemand vroeg: how is the Navy these days sir?

En ook al zouden de mensen het niet zien? Je krijgt er echt geen liters benzine gratis ofzo hoor als je gaat tanken, of wel?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top